مدیران خودروعصر اعتبار

زنگ آغاز عملیات اجرایی هتل پنج ستاره اردکان نواخته شد

عصر ساختمان- زنگ آغاز ساخت هتل پنج ستاره کوشک در اردکان توسط مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به صدا درآمد.

زنگ آغاز عملیات اجرایی هتل پنج ستاره اردکان نواخته شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از موج ، پس از بازدید مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و هیات همراه، میر محمدی استاندار یزد، محمدمهدی شرافت، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی دیگر از مسوولان از محل ساخت هتل پنج ستاره کوشک در اردکان، زنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه نواخته شد.
    شرافت در این مراسم گفت این هتل در زمینی به متراژ دوازده هزار متر و با زیربنایی به متراژ هفت‌صد هزار ساخته می‌شود.
    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد افزود این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر دوهزار و پانصد میلیارد ریال برنامه ریزی شده و امید است با حمایت این اداره کل و تلاش سرمایه گذار طی پنج سال آینده به بهره برداری کامل برسد.
    این مقام مسوول تصریح کرد با توجه به اینکه اردکان در مسیر ترانزیتی یزد به اصفهان قرار دارد و عبور گردشگران داخلی و خارجی از این مسیر امکان پذیر است، امید است باساخت این هتل ماندگاری گردشگران در استان افزایش یابد.
    وی خاطرنشان ساخت شاخصه اصلی این هتل نمای کلی هتل است که به نوعی طراحی شده که با معماری سنتی و اسلامی و همچنین بافت تاریخی شهر اردکان هماهنگی دارد.
    شرافت سالن جشن ها و مراسم، سالن ورزشی، پارک کودکان و نوجوانان، استخر و سونا، سوئیت‌های اقامتی و همچنین رستوران را از جمله مکان‌هایی دانست که در ساخت این هتل به عنوان یک هتل پنج ستاره در نظر گرفته شده است.
    گفتنی است این هتل در ورودی شهر اردکان، جنب میدان چادرملو تحت عنوان هتل پنج ستاره کوشک اردکان در دست ساخت قرار دارد و هم اکنون عملیات گودبرداری آن آغاز شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو