مدیران خودروعصر اعتبار

طرح های برتر بتنی در کنفرانس ملی بتن معرفی می شود

عصر ساختمان- هشتمین کنفرانس ملی بتن ایران و چهاردهمین همایش روز بتن پانزدهم و شانزدهم مهرماه با معرفی طرح های بتنی برتر سال ۹۵ برگزار می شود.

طرح های برتر بتنی در کنفرانس ملی بتن معرفی می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، رییس انجمن بتن ایران امروز (دوشنبه) در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری چهاردهمین همایش روز بتن با موضوع «رویه های بتنی» (اقتصاد و توسعه پایدار) و در روزهای پانزدهم و شانزدهم مهرماه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس ارتقای دانش فنی بتن در ایران است.

    «محسن تدین» اعلام کرد از طرح هایی مانند سد بتنی وزنی هیروی، طرح توسعه حرم امیرالمومنین (ع) در نجف اشرف، آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله و ساخت واریانت پل تله زنگ در این همایش تجلیل می شود.
    وی درباره برگزاری 6 میزگرد تخصصی در این همایش و کنفرانس افزود: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در هشتمین کنفرانس ملی بتن ایران میزگردهای «طراحی و اجرای رویه های بتنی غلتکی» و «طرح تولید اجرا و کنترل مخلوط رویه های بتنی» را ارایه می کند.
    به گفته وی، در چهاردهمین همایش روز بتن چهار میزگرد تخصصی «پوشش سخت کننده سطحی کف رویه های بتنی»، «عملکرد روان کننده های پلی کربوکسیلاتی رویه های بتنی»، «فناوری جدید آب بندی بتن» و «بررسی تطبیق الزامات استاندارد ملی ایران با استانداردهای بین المللی کفپوش های بتنی» از سوی متخصصان ایرانی برگزار می شود.
    به گفته وی، تاکنون 230 مقاله علمی به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده که 114 مقاله به تایید داوران رسیده است و 44 مقاله به صورت شفاهی و 70 مقاله به صورت چاپی ارایه می شود.
    نوسازی باند 29 فرودگاه مهرآباد، اجرای قطعه یک آزادراه تهران- شمال، آزادراه تهران- شیراز، ورودی همت به آزادگان، بزرگراه قائمشهر- ساری، گمرک شهریار، گمرک سهلان، گمرک تبریز، پارکینگ میثاق شهرداری مشهد و پارک فناوری پردیس برخی از طرح های در دست اقدام با استفاده از رویه های بتنی است.
    به گزارش ایرنا، وزارت راه و شهرسازی با توجه به آلایندگی کمتر بتن نسبت به فولاد در صنعت ساختمان، تولید بتن های سازگار با محیط زیست را در دستور کار دارد.
    ایران در سال 2013 رتبه چهارم تولید سیمان را به خود اختصاص داد. سهم ایران از تولید جهانی سیمان در این سال به میزان 1.8 درصد اعلام شد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار