مدیران خودروعصر اعتبار

مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

اجرای خلاقانه پروژه مهر در قالب ۷ کارگروه در زنجان

عصر ساختمان- مشاور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: در استان زنجان پروژه مهر به صورت خلاقانه در قالب هفت کارگروه اجرایی شده است.

اجرای خلاقانه پروژه مهر در قالب ۷ کارگروه در زنجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سالار عرفانی نسب ظهر امروز در بازدید از پروژه مهر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز کشور و استان اظهار کرد: آرامش امروز مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

    وی با بیان اینکه پروژه مهر یک پروژه کشوری است تا تلاش شود روز نخست سال تحصیلی به بهترین نحو مطلوب برای استقبال از مدارس آماده شود، عنوان کرد: هیچ کلاس درسی نباید در آغاز سال بدون معلم باشد.

    مشاور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه باید از لحظات تعلیم و تربیت نهایت استفاده شود، عنوان کرد: در استان زنجان فعالیت‌های پروژه مهر در قالب هفت پروژه اجرایی شده است.

    عرفانی نسبت با اشاره به اینکه پوشش تحصیلی در استان زنجان در وضعیت مطلوب قرار دارد، خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه جذب بازماندگان تحصیل در آموزش و پرورش زنجان اقدامی خوب و خلاقانه بوده است.                             

    در ادامه جلسه مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان نیز در ادامه جلسه با اشاره به فعالیت 280 مدرسه در ناحیه 2 زنجان اظهار کرد: 3 هزار و 300 نفر نیرو در کلاس‌های درس مسؤولیت آموزش دانش‌آموزان را برعهده می‌گیرند.

    حسن مظفری خاطرنشان کرد: 4 هزار و 350 دانش‌آموز اولی سال تحصیلی را در مدارس ناحیه 2 آغاز کرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی