مدیران خودروعصر اعتبار

همزمان با سراسر کشور؛

۸ مدرسه بنیاد برکت در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

عصر ساختمان- همزمان با سراسر کشور با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه هشت مدرسه با ۴۳ کلاس به همت بنیاد برکت در استان به بهره برداری رسید.

۸ مدرسه بنیاد برکت در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، استاندار آذربایجان غربی ظهر یکشنبه در آیین بهره برداری از این مدارس با بیان اینکه آذربایجان غربی در شاخص های آموزشی وضعیت مناسبی ندارد افزود: با بهره برداری از طرح های بنیاد برکت و سیاست های محرومیت زادیی در مناطق دورافتاده امید می رود چهره محرومیت از استان نیز زدوده شود.

    وی با اشاره به اینکه هم اکنون امنیت در مرزهای استان کاملا برقرار است اظهارداشت: هم اکنون زمینه توسعه در مناطق و استانهای مرزی فراهم است و امروز باید تلاش و اهتمام کافی برای جبران عقب ماندگی ها، توسعه زیرساختها و همچنین ارتقای شاخصهای توسعه در استان داشته باشیم.

    سعادت با اشاره به اینکه آذربایجان غربی پنج هزار کلاس درس نیاز دارد گفت: این در حالی است که متاسفانه دو هزار کلاس درس استان کانکسی بوده و نیز در وضعیت تخریب قرار دارند که نیازمند توجه ویژه است.

    استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در حوزه آموزش و پرورش نیازمند توجه و مساعدت ویژه از سوی دولت و خیرین است عنوان کرد: در این استان تا کنون فرصتهای زیادی از نظر ساخت و ساز از دست رفته است بنابراین نیاز جدی به ساخت مدارس و نیز مقاوم سازی آنها در استان احساس می‌شود.

    نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با انتقاد از وضعیت نامناسب استان در حوزه آموزش و پرورش گفت: هم اکنون آذربایجان غربی در بخش آموزش و پرورش در رتبه 30 کشوری قرار دارد که شایسته استان نیست.

    حجت الاسلام سیدمهدی قریشی با ابراز خرسندی از توجه بنیاد برکت در استان نسبت به ساخت و ساز در بخش مدرسه عنوان کرد: استان در بسیاری از شاخص ها به خصوص آموزش و بهداشت، سواد و سلامت در رتبه های آخر کشوری قرار دارد و نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری است.

    وی با اشاره به کمبود کلاس درس و مدرسه در استان بر افزایش توجه بنیاد برکت و خیرین در خصوص ساخت و ساز مدرسه در استان تاکید کرد.

    مراسم افتتاح هشت مدرسه بنیاد برکت با 43 کلاس درس در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی با حضور استاندار و مسئوولان آموزش و پرورش استان ظهر امروز در سالن جلسات مخابرات ارومیه برگزار شد.

    همزمان با این جلسه 200 مدرسه برکت با یک هزار و 300 کلاس درس در سراسر کشور به عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب به دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد.

    هشت مدرسه بنیاد برکت در آذربایجان غربی در مساحت سه هزار و 358 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال اجرا شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار