مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان:

عملیات احیاء و بازسازی آب انبار حاج آقا علی کلید می خورد

عصر ساختمان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: به مناسبت هفته گردشگری عملیات احیاء و بازسازی آب انبار حاج آقا علی کرمان آغاز می شود.

عملیات احیاء و بازسازی آب انبار حاج آقا علی کلید می خورد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمود وفایی با اشاره به اینکه روز جهانی جهانگردی و آغاز هفته گردشگری مصادف با 27 سپتامبر (ششم مهرماه) گفت: امسال هم همچون سال گذشته برنامه های متعدد و متنوعی در سطح استان کرمان به مناسبت این ایام اجرا می شود.

    وی اظهار کرد: شعار امسال سازمان جهانی جهانگردی «گردشگری برای همه و ترویج دسترسی جهانی» است که این شعار با تاکید بر توجه به افراد ناتوان جسمی و معلولان نامگذاری شده و در ایران هم شعار «گردشگری برای همه، همه برای گردشگری» در نظر گرفته شده است.

    وفایی بیان کرد: با توجه به شعار سازمان جهانی جهانگردی باید برنامه ریزی ها به شکلی صورت گیرد که اقشار مختلف مردم به ویژه معلولین و افراد ناتوان جسمی بتوانند از جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری بهره کافی را ببرند.

    وی با بیان اینکه تجلیل از فعالان گردشگری یکی از مهمترین برنامه های این هفته است، افزود: آیین بزرگداشت روز جهانی جهانگردی، آغاز عملیات احیاء و بازسازی آب انبار حاج آقا علی، رونمایی از سایت اطلاع رسانی بوم گردی استان، آغاز عملیات بازسازی هتل کرمان، برگزاری مسابقات چهار جانبه فوتسال(جام گردشگری) و افتتاح 20 واحد اقامتگاه بوم گردی در سطح استان از شاخص ترین برنامه های هفته گردشگری است.

    وفایی تصریح کرد: راه اندازی تورهای گردشگری معدن، اجرای تورهای گردشگری ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و افراد ناتوان جسمی، افتتاح یک باب دفتر خدمات مسافرتی و نیز یک واحد مجتمع گردشگری_تفریحی در محور هفت باغ علوی، راه اندازی دو کمپ گردشگری در مناطق خبر بافت و شهربابک و همچنین بازدید از مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و موسسات آموزش گردشگری از دیگر ویژه برنامه های هفته گردشگری  در سال 1395 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار