مدیران خودروعصر اعتبار

۷ ترکیب رنگ اتاق خواب که ارزش امتحان کردن دارند

عصر ساختمان:وقتی در یک آپارتمان اجاره ای زندگی می کنی مجبوری خودت رو با همه چیزش وفق بدی. با رنگ دیوار اتاق ها که مجبوری برای همیشه تحمل کنی.

۷ ترکیب رنگ اتاق خواب که ارزش امتحان کردن دارند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وب‌سایت بدونیم،گاهی سعی می کنیم با اضافه کردن دکوری و تابلو و خیلی چیزهای دیگه از کسلالت بار بودن رنگ سفید یکدست دیوار کم کنیم اما باز هم ما رو راضی نمی کنه و وسوسه میشیم که دیوارها رو رنگ کنیم. وقتی یه مدت طولانی با دیوارهای سفید زندگی کرده باشی وقتی به خونه ای که مال خودته میری میتونی هر رنگی که دوست داری به کار ببری. من خودم رنگ های زنده و بولد دوست دارم بنابراین چند رنگ زیبا که از زیباترین رنگ های مورد علاقه منه بهتون معرفی می کنم که واقعا ارزش ریسک انتخابشون برای نقاشی دیوار اتاق ها رو داره.

صورتی

این رنگ زیاد به درد ساده پسندها نمی خورد. رنگ صورتی حس سرگرمی و شادی را به اتاق می دهد.


قرمز آتشین

شاید رنگ قرمز کمی برای اتاق خواب کمی جیغ و زننده باشد. اما وقتی این رنگ رمانتیک با رنگ های سفید و خاکستری ترکیب می شود بسیار ساده تر و ملایم تر نشان داده می شود.


بنفش پاستلی

شاید فکر کنید این رنگ فقط برای اتاق خواب بچه ها یا مهد کودک ها مناسب است اما آدم بزرگ ها هم می توانند از این رنگ برای اتاق خواب استفاده کنند. این رنگ احساس آرامش می دهد و با ترکیب سبز و خاکستری زیبایی آن دوچندان می شود.


سیاه

نکته ای درباره رنگ مشکی هست که باعث می شود هیچوقت از آن سیر نشوم و آن هم سادگی و رمزآلود بودنش است و اتاق را شیک و زیبا می کند


پرتقالی روشن

در بحث دکوراسیون خانه رنگ پرتقالی زیاد شهرت ندارد اما وقتی برای دیوار اتاق خواب به کار برده می شود بسیار تاثیرگذار و جالب می شود. این رنگ وقتی با لوازم جانبی سفید و آبی ترکیب می شود نمای اتاق را بسیار زیباتر و جذاب تر می کند.


سبز تیره

معمولا برای اتاق خواب طیف رنگ های سبز روشن بکار می رود. اما این طیف سبز زمردین جذابیت و زیبایی بیشتری می تواند داشته باشد. اگر می خواهید این رنگ خیلی به چشم بیاید سقف را هم به همان رنگ کنید.


خاکستری تیره

این طیف گرم بسیار چشمگیر است اما به دلیل ترکیب تون خاکستری و آبی که دارد حس رنگ های خنثی را می دهد. بنابراین می تواند بهترین پس زمینه برای رنگ های پاستلی و لوازم دکوری و تزئینی طلایی رنگ باشد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار