مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز ثبت‌نام خوابگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران از امروز

عصر ساختمان- معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه ۸۰۰ تا ۹۰۰ دانشجوی جدیدالورود این دانشگاه امسال متقاضی اسکان در خوابگاه هستند، گفت: دانشجویان جدیدالورود از امروز سوم تا روز دوشنبه، پنجم مهر فرصت دارند برای اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران ثبت‌نام کنند.

آغاز ثبت‌نام خوابگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران از امروز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، دکتر مصطفی محقق با اعلام این خبر، وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران را رضایت‌بخش توصیف کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران طبق روال سال‌های گذشته به صددرصد متقاضیان خوابگاه مجردی در تمامی مقاطع، خوابگاه اختصاص خواهد داد.

    وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام متقاضیان خوابگاه در دانشگاه علوم پزشکی تهران معمولا پس از ثبت نام آموزشی و دریافت شماره دانشجویی انجام می‌گیرد، متاسفانه به دلیل اینکه امسال نتایج کنکور سراسری دیرتر اعلام شد، بنابراین ثبت نام برای خوابگاه نیز با تاخیر شروع می‌شود.

    معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین گفت: وضعیت دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه برای اسکان در خوابگاه‌ها حدود سه ساعت بعد از ثبت‌نام از طریق سیستم مشخص خواهد شد. بنابراین دانشجویان در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

    به گفته وی، یکی از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال جاری افزایش سرانه خوابگاهی هر دانشجو به بالای 10 متر است که این برنامه از اول مهر برای تمامی دانشجویان این دانشگاه اجرایی می‌شود.

    دکتر محقق با تاکید بر اینکه ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران متناسب با تعداد متقاضیان است، تصریح کرد: اگرچه با افزایش سرانه خوابگاهی هر دانشجو، ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران کمتر شده، اما به طور کلی ظرفیت خوابگاه این دانشگاه  3800 نفر است که این میزان تمامی متقاضیان را پوشش می‌دهد.

    معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به اینکه دانشجویان شهرستان در اولویت اسکان خوابگاه‌ها قرار دارند، گفت: بر اساس آیین‌نامه به تمامی دانشجویان شهرستانی خوابگاه تعلق می‌گیرد. همچنین برخی از دانشجویان از اطراف شهر تهران یعنی کرج و غیره که بومی محسوب می‌شوند و متقاضی خوابگاه هستند نیز از اول تا پانزدهم مهر می‌توانند ثبت نام کنند. زیرا در سال‌های گذشته به این دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز خوابگاه تعلق گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار