مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کل دادگستری استان البرز خبر داد:

کلنگ احداث دو مجتمع قضایی در البرز زمین زده شد

عصر ساختمان- رئیس کل دادگستری استان البرز از کلنگ زنی دو مجتمع قضایی در استان خبر داد.

کلنگ احداث دو مجتمع قضایی در البرز زمین زده شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، کلنگ احداث مجتمع قضایی و شورای حل اختلاف محمدشهر و ساختمان شورای حل اختلاف فردیس بر زمین زده شد، در آیین کلنگ‌زنی انجام شده، رئیس کل دادگستری استان البرز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، رئیس دادگستری و دادستان فردیس به همراه جمعی از معاونان دادگستری استان البرز حضور داشتند.

    رئیس کل دادگستری استان البرز در سخنانی کوتاه انجام این پروژه را بخشی از قدم‌هایی برشمرد که دادگستری استان از ماه‌های آغازین سال گذشته آغاز کرده تا مشکلات زیرساختی را تا پایان سال 97 مرتفع کند.

    احمد فاضلیان اضافه کرد: با انعکاس مشکلات استان به مسئولان عالی قضایی و حمایت‌های ویژه آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، برنامه‌ریزی شده تا پایان سال 97 علاوه بر اینکه مشکلات زیرساختی کنونی برطرف شود بلکه برای سال‌های آینده نیز مشکلی از نظر زیرساختی نداشته باشیم.

    وی با تقدیر از اهدای زمین برای احداث مجتمع قضایی و شورای حل اختلاف محمدشهر، گفت: اعتبار لازم برای احداث این مجتمع از محل اعتبارات شخص ریاست قوه قضائیه تامین شده و مقرر است پس از احداث 2 هزار و 200 متر کنونی، 2 هزار و 800 متر دیگر به آن اضافه شود.

    وی کاربری این مجتمع را برای استقرار واحدهای مختلف و شورای حل اختلاف عنوان کرد و گفت: زمین اهدایی ظرفیت توسعه بیش از 2 هزار و 200 متر را با مشکل روبه‌رو می‌کند که امیدواریم شورای شهر محمدشهر و خیرین برای حل آن پیشقدم شوند.

    فاضلیان با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده از سال گذشته، توضیح داد: سال گذشته به اندازه تمام تاریخ استان زیرساخت‌سازی انجام شد و توانستیم پروژه‌های مختلفی را آغاز کنیم که می‌توان به پروژه احداث ساختمان دادگستری کل با 20 درصد پیشرفت و اجرای احکام با 90 درصد پیشرفت اشاره کرد که در کنار آن ساختمان نیمه‌تمام شورای حل اختلاف نیز با تامین اعتبار مورد بهره‌برداری قرار گرفت؛ علاوه بر این ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب باغستان با مساحت 4000 متر مربع و با پیشرفت حدود 90 درصدی، حداکثر تا 4 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

    وی همچنین از کلنگ‌زنی سه مجتمع 5 هزار متری در ماه‌های آتی نیز خبر داد و گفت: با پایان احداث این پروژه‌ها، دستگاه قضایی خواهد توانست با آینده‌نگری و در شان مردم استان خدمت‌رسانی را انجام دهد.

    پروژه مجتمع قضایی و شورای حل اختلاف محمدشهر با 2 هزار و 200 متر زیربنا در زمینی به مساحت 2 هزار و 575 متر مربع تا پایان سال 96 احداث خواهد شد؛ همچنین ساختمان شورای حل اختلاف فردیس نیز با متراژ یک‌هزار متر زیربنا در کنار ساختمان دادگستری فردیس تا پایان سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار