مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد

احداث ۲۶۲ واحد مسکونی برای خانواده‌های معلولان مازندرانی

عصر ساختمان- مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: تا پایان امسال برای ۲۶۲ خانواری که دارای بیش از دو معلول هستند، ۲۶۲ واحد مسکن احداث می‌شود.

احداث ۲۶۲ واحد مسکونی برای خانواده‌های معلولان مازندرانی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از  فارس ، سید سعید آرام بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از معلولان و کارآفرینان غرب مازندران که در تالار باغ سبز این شهرستان و با حضور معاون توان‌بخشی سازمان بهزیستی برگزار شد با اشاره به مشکل مسکن خانواده‌های معلولان، اظهار کرد: با نگاه ویژه دولت و برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی و پیگیری رئیس سازمان بهزیستی برای تمام خانواده‌های دارای بیش از دو معلول مسکن تهیه می‌شود.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 هزار معلول در سامانه اداره‌کل بهزیستی مازندران ثبت بوده و ارائه خدمت می‌شوند، خاطرنشان کرد: برای 135 خانوار شهری و 127 خانوار روستایی دارای بیش از دو فرزند معلول تا پایان امسال مسکن ساخته می‌شود.

    مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید بر اینکه باید زیرساخت آسایش و آرامش معلولان را در جامعه فراهم کرد، افزود: باید معلولان را به عنوان یک شهروند پذیرفت چرا که این قشر نیز حق دارند مانند دیگر افراد از امکانات و مواهب جامعه بهره‌مند شوند.

    وی با اشاره به نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی در بحث برنامه ششم توسعه، سلامت اجتماعی و نگاه ویژه به سازمان بهزیستی، ادامه داد: با این نگاه سازمان بهزیستی به تنهایی متولی رسیدگی به امور معلولان و افراد زیرپوشش این سازمان نیست بلکه تمام دستگاه‌های خصوصی و دولتی موظف به همکاری در این زمینه هستند.

    آرام در پایان، مناسب‌سازی فضاها و اماکن عمومی را یکی از مقوله‌های بروز توان‌مندی معلولان عنوان کرد و گفت: هر قدر زمینه و بستر برای حضور معلولان در اجتماع فراهم شود آنان نیز استعدادها و ظرفیت‌های خود را بیشتر بروز می‌دهند و از گوشه‌نشینی و عزلت، رهایی می‌یابند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو