مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

سال آینده تمام مسکن مهر آذربایجان غربی به اتمام می‌رسد

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: سال آینده تمام مسکن مهر آذربایجان غربی به اتمام می‌رسد.

سال آینده تمام مسکن مهر آذربایجان غربی به اتمام می‌رسد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس ، داریوش نصر اظهار داشت: 53 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی احداث شده که بخش قابل توجهی از این واحدها به اتمام و تحویل متقاضیان شده است.

    وی با بیان اینکه تاکنون 37 هزار و 500 واحد مسکن مهر به متقاضیان مسکن مهر تحویل داده شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه مشکل واحدهای مسکن مهر رفع شده است، هم‌اکنون شاهد تسریع در روند اجرای این واحدها هستیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه تمام واحدهای مسکن مهر سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، اعلام کرد: تا شهریورماه سال آینده شاهد تحویل تمام واحدهای مسکن مهر در استان خواهیم بود.

    نصر با اشاره به برنامه‌ریزی به عمل آمده در این زمینه، خاطرنشان کرد: در صورت همکاری شرکت‌های خدمات‌رسان، تا نوروز 96 شاهد تحویل 9 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی خواهیم بود.

    وی با بیان اینکه مشکلات مسکن مهر در شهرهای مختلف آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: تلاش شده تا این مشکلات رفع و شاهد تسریع در روند اجرای مسکن مهر باشیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه لازم است تا شرکت‌های خدمات‌رسان نیز در این خصوص همکاری بیشتری داشته باشند، گفت: ارائه خدمات به مسکن مهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از مطالبات اصلی این اداره از شرکت‌های خدمات‌رسان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی