مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ؛

۱۳۰۰ واحد مسکن مهر در استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر با اعتباری بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال در پروژه‌های مسکن مهر سطح استان با حضور قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۳۰۰ واحد مسکن مهر در استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم ، خلیل محبت‌خواه  امروز در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر اردبیل اظهار داشت: یک هزار و 300 واحد مسکن مهر با اعتباری بیش از 520 میلیارد ریال در پروژه‌های مساکن مهر سطح استان با حضور قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در روز شنبه سوم مهرماه به بهره‌برداری رسیده و تحویل هم استانی‌ها می‌شود.

    وی در مورد لیست پروژه‌های قابل افتتاح درحوزه مسکن افزود: همزمان با افتتاح این واحدها، 3 باب مدرسه با اعتبار 46 میلیارد ریال، 2 باب مسجد با اعتبار 12 میلیارد و یک واحد ساختمان کلانتری با اعتبار 10 میلیارد ریال در پروژه‌های مساکن مهر استان در مجموع با اعتباری بیش از 588 میلیارد ریال با حضور قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه مابقی مساکن مهر استان  2 هزار و 78 واحد بوده که از این تعداد 908  واحد عارضه‌دار بوده و پس از تعیین تکلیف تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید، بیان کرد: یک هزار و 170 واحد مابقی استان نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

    محبت‌خواه تصریح کرد: با افتتاح یک‌ هزار و 300 واحد مسکن مهر مجموع افتتاح‌های مسکن مهر با احتساب تسهیلات بافت فرسود در شهرهای بالای 25 هزار نفر در استان اردبیل به 49 هزار و 831 واحد می‌رسد و مراحل تکمیل واحدهای باقیمانده نیز تا پایان سال 95 به انجام خواهد رسید.

    وی با بیان اینکه با اتمام 2 هزار و 78 واحد باقیمانده پرونده مسکن مهر استان بسته خواهد شد، گفت: 3 باب مدرسه در نظر گرفته شده برای افتتاح در پروژه‌های مساکن مهر استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی