مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس:

محلات بافت فرسوده گچساران زیباسازی می‌شود

عصر ساختمان- نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نمای محلات بافت فرسوده در شهرستان گچساران تغییر می‌یابد.

محلات بافت فرسوده گچساران زیباسازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم ، غلامرضا تاج‌گردون در جلسه ستاد توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی این شهرستان اظهار داشت: طرح بازسازی 3 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران آغاز شده و این طرح اکنون در حال اجرا است.

    وی از پرداخت تسهیلات برای بازسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده گچساران خبر داد و افزود: 30 میلیون تومان وام با بهره 4 درصد و 6 میلیون تومان به صورت بلاعوض برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده این شهرستان پرداخت می‌شود.

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای بازسازی 3 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید تلاش و همکاری کنند تا این طرح سریع‌تر انجام شود.

    تاج‌گردون بر تعیین تکلیف و تخریب حداقل یک هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران تأکید کرد و گفت: تاکنون حدود 300 واحد تخریب شده و یا در حال تخریب بوده و این تعداد باید تا 6 ماه آینده به بیش از 3 برابر افزایش یابد.

    وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌ها باید برای تسریع در کار همکاری کنند، اظهار داشت: ضروری بوده از روش‌های فرهنگی و تبلیغی برای استقبال مردم از طرح نوسازی واحدهای مسکونی استفاده شود.

    نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: می‌توان یک مسابقه نقاشی با موضوع بازسازی بافت فرسوده در مناطق و محلات بافت فرسوده برگزار کرد و نقاشی‌ها و عکس‌ها را یک نمایشگاه کرد و این کار در محلات مختلف بافت فرسوده و با حضور خانواده‌ها انجام گیرد.

    تاج‌گردون بر برگزاری جلسات توجیهی و استفاده از روش‌های فرهنگی و تبلیغی برای استقبال ساکنان بافت فرسوده گچساران جهت نوسازی منازل مسکونی خود تأکید کرد.

    وی با بیان اینکه ضروری بوده که نمای محلات بافت فرسوده مانند محله سادات، رادک و.... تغییر یابد و زیباسازی این محلات در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: کوچه‌ها و معابر محله سادات سنگ فرش شود.

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر ارائه خدمات درمانی، فرهنگی، اجتماعی در محلات سادات، رادک و.... تأکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو