مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام مدیراجرایی سرشماری نفوس و مسکن کرمانشاه :

ماموران آمارگیر ملبس به لباس فرم و دارای کارت شناسایی معتبر هستند

عصر ساختمان- قائم مقام مدیراجرایی سرشماری نفوس و مسکن کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح عمومی سرشماری نفوس و مسکن در استان گفت: ماموران آمار گیری که به درب منازل مردم مراجعه می کنند ملبس به لباس فرم و دارای کارت شناسایی معتبر هستند.

ماموران آمارگیر ملبس به لباس فرم و دارای کارت شناسایی معتبر هستند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مژگان نمکیان در نشستی خبری که در سرسرای جلسات سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: در مرحله دوم اجرای طرح که از 25 مهر تا 25 آبان برگزار می شود، همکاران آمارگیر ما به درب منازل مردم برای دریافت یا کد آماری و یا دریافت اطلاعات مردم مراجعه می کنند.
    وی افزود: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی خوب است مردم در جریان باشند که تمامی همکاران ما که به درب منازل آن ها مراجعه می کنند دارای لباس فرم مخصوص، کارت شناسایی معتبر با برچسب مخصوص سازمان آمار و یک دستگاه تبلت هستند.
    نمکیان از مردم خواست تا در مرحله دوم طرح حتما از فردی که به عنوان مامور آمارگیر به درب منازل آن ها مراجعه می کند کارت شناسایی مخصوص کار آمار گیری را مطالبه کنند.
    قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری نفوس ومسکن کرمانشاه همچنین با اشاره به اجرای مرحله اول طرح که از سوم تا بیست و چهارم مهر به اجرا در می آید، گفت: افرادی که به این طریق در سرشماری شرکت کنند اگر کد آماری 12 رقمی که دریافت می کنند را به سامانه 300 هزار ارسال کنند می توانند در قرعه کشی شرکت و صاحب جوایز نفیسی شوند.
    وی گفت: با ادارت و مدارس برای ثبت نام اینترنتی از کارمندان و عوامل خود و همچنین والدین دانش آموزان هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

    ** در ثبت نام اینترنتی پس از ثبت اطلاعات امکان اصلاح وجود ندارد
    جواد مصطفایی معاون فنی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: در مرحله اول طرح که کار سرشماری به صورت اینترنتی صورت می گیرد پس از آنکه ثبت اطلاعات صورت گرفت دیگر امکان اصلاح وجود ندارد، به همین دلیل باید خانوارها دقت لازم را به عمل آورند.
    وی ادامه داد: پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده یک کد آماری 12 رقمی به خانوارها از طریف پیامک ارسال می شود و آن ها باید این کد را در مرحله دوم به مامور آمارگیر تحویل دهند.
    مصطفایی در پایان گفت: در مرحله دوم طرح که از 25 مهر تا 25 آبان خواهد بود در صورتی که همکار ما به درب منزلی مراجعه کرد و کسی در منزل حضور نداشت یک برچسب مخصوص به درب آن الصاق می شود که ساکنان متوجه حضور مامور آمار شده و در مراجعه بعدی حضور داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار