مدیران خودروعصر اعتبار

۴۰ نفر در برگزاری سرشماری نفوس و مسکن تویسرکان مشارکت دارند

عصر ساختمان- فرماندار تویسرکان گفت: ۴۰ نفر سرگروه و کارشناس فن آوری اطلاعات، در سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان مشارکت و همکاری دارند.

۴۰ نفر در برگزاری سرشماری نفوس و مسکن تویسرکان مشارکت دارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا ، حبیب مومیوند افزود: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری، سرشماری نفوس و مسکن زمینه ساز اخذ آمار درست و برنامه ریزی و تصمیم سازی ها دقیق و کلان برای کشور است.
    وی بیان کرد: همکاری حداکثری دستگاه های اجرایی و مردم در روند اجرای سرشماری نفوس و مسکن در حقیقت گامی موثر در مسیر تدوین برنامه های کارشناسانه برای توسعه کشور است.
    مومیوند با اشاره به اینکه این سرشماری در گذشته هر 10 سال یکبار برگزار می شد متذکر شد: به دلیل اهمیت و ضرورت دسترسی به آمار و اطلاعات کاربردی، این مقطع زمانی به پنج سال کاهش یافته است.
    وی تاکید کرد: از عموم مردم می خواهیم که تا حد امکان در مرحله اول و به صورت اینترنتی و از تاریخ سوم تا 24 مهرماه در فرآیند سرشماری نفوس و مسکن شرکت کنند.
    مومیوند اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی موظف هستند چه در بخش امکانات سخت افزاری و چه ثبت آمار به صورت الکترونیکی به برگزاری مطلوب سرشماری نفوس و مسکن کمک کنند.
    وی با اشاره به اینکه امید می رود این سرشماری آمار دقیقی از مولفه های بخش های متنوع شهرستان در اختیار مسئولان و تصمیم سازان اجرایی قرار دهد افزود: عموم مردم اطمینان داشته باشند که اطلاعات و آماری که ارائه می دهند به طور کامل محرمانه است و تنها در بحث های آماری استفاده می شود.
    فرماندار تویسرکان تصریح کرد: اطلاعات اخذ شده در سرشماری نفوس و مسکن در مواردی مانند روند پرداخت یارانه ها تاثیری ندارد.
    وی خاطر نشان کرد: هیچ یک از مسئولان شهرستان در فرآیند انتخاب افراد سرشمار دخالتی نداشته اند و این گزینش به صورت ملی و کشوری انجام شده است.
    سرشماری نفوس و مسکن در سراسر کشور از سوم تا 24 مهرماه به صورت اینترنتی و از 25 مهرماه تا 25 آبان ماه به صورت حضوری و با مراجعه سرشمار به درب منازل انجام می شود.
    تویسرکان با برخورداری از سه شهر، دو بخش و هفت دهستان در 90 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار