مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت نهایی مسکن مهر پردیس مشخص شد

عصر ساختمان- مدیرعامل شهر پردیس گفت: با فعالیت های صورت گرفته خارج از قرارداد، قیمت فاز های مختلف مسکن مهر شهر پردیس تغییر کرد.

قیمت نهایی مسکن مهر پردیس مشخص شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص برخی اخبار منتشره مبنی بر افزایش قیمت واحد های مسکن مهر پردیس اظهار داشت: این شرکت اجازه قانونی برای افزایش قیمت واحد ها را  ندارد.

    وی با بیان اینکه تعیین قیمت نهایی  مسکن مهر پردیس بابد در سنوات گذشته انجام و اعلام می شد گفت:کارشناسان شرکت عمران شهر جدید به همراه نمایندگان مردم روز گذشته قیمت نهایی فاز های پنج، هشت، 9 قدیم و 9 جدید را مشخص کردند که این امر بر اساس دستور العمل 92/10/23صورت گرفته است.

    این مقام مسئول  در خصوص اینکه چه پارامترهایی در تعیین قیمت نهایی پروژه تاثیر گذار بوده است گفت: در ابتدا قیمت  هر متر مربع 330هزار تئومان تعیین شده بود که با ابلاغیه سال 92، ،128 هزار تومان به این میزان اضافه شد علاوه بر این مبلغ50تا  72هزار تومان بابت کارهای خارج از قرارداد و 4.5تا 5میلیون تومان بابت اجرای آسانسور به میزان آورده ابتدایی تعیین شده(39میلیون و750هزارتومان) اضافه شد .

    وی ادامه داد:عللاوه بر این قیمت انشعاب به ازای هر واحد 3 میلیون و 850 هزار تومان در سال جاری تعیین شده است؛عمده تفاوت قیمت فاز 11 و پنج نیز در اختلاف قیمت انشعاب است که اگر وزارت نیرو از دریافت این مبلغ صرف نظر کند، ما هم از متقاضیان این مبلغ را دریافت نخواهیم کرد.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در ادامه، افزود: همچنین بخشنامه های دولتی نظیر بیمه، مالیات، نظام مهندسی نیز حدود سه میلیون تومان به این مبلغ افزوده است.

    غفوری تاکید کرد: طبق دستور وزارت راه و شهرسازی هزینه آماده سازی نیز از مردم دریافت نشده و در حال حاضر تنها  هزینه محوطه سازی و قطعه سازی داخل بلوک ها دریافت می شود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پایان قیمت نهایی واحد ها را اینگونه عنوان کردوگفت : فاز 11 حدود 39 میلیون 750 هزار تومان، فاز پنج بسته به متراژ بین 46 تا 47 میلیون تومان و فاز هشت نیز  با توجه به متراژ های بالای واحد های این فاز که از 107 متر تا 184 متر نیز می رسد بین حدود قیمت 65 تا 84 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو