مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه وشهرسازی:

بهره برداری از ۴۸۳۵ واحد مسکن مهر

هشتگرد به مترو تهران متصل می شود

عصر ساختمان- ۴ هزار و ۸۳۵ واحد مسکن مهر و ۶ طرح عمرانی شهرجدید هشتگرد روز یکشنبه در آستانه عید غدیرخم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۴۸۳۵ واحد مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»به نقل از ایرنا، محسن نریمان در مراسم بهره برداری از واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد هدف از حضور خود را بهره برداری بخشی از واحدهای مسکن مهر که فرصت افتتاح آنها در هفته دولت به دلیل تراکم برنامه ها پیش نیامده بود، اعلام کرد و گفت: امروز 4 هزار 835 واحد مسکن مهر شهرجدید هشتگرد بهره برداری شد.
    نریمان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه فضای آموزشی بعد از اسکان جمعیت، نیاز اساسی مردم است، امروز کلنگ 12 واحد آموزشی نیز به زمین زده شد که تا سال تحصیلی آینده به بهره برداری خواهند رسید.
    وی در ارتباط با واحدهای مسکن مهر نیز گفت: عمل نکردن برخی از متقاضیان به تعهدات خود باعث کندی کار مسکن مهر شده چرا که مسکن مهر شامل منابع دولتی نبوده و تسهیلات و آورده مردم باعث تکمیل آن می شود و باید مردم به تعهدات خود عمل کرده و ادارات خدمات رسان و وزارت نیرو نیز مشکلات این پروژه ها را حل کنند.
    وی در خصوص تامین آب پایدار برای ساکنان شهرجدید هشتگرد گفت : شهرجدید هشتگرد نیاز به تامین آب دائمی دارد و این مشکل عزم جدی مسئولین آب منطقه ای و استان را می طلبد و تصمیم داریم این موضوع را با وزیر نیرو در نشستی مطرح و به نتیجه برسیم.
    نریمان گفت: باتوجه به اینکه شهرجدید هشتگرد کشش 50 هزار واحد مسکن مهر رانداشت اما با این وجود دولت قبل تصمیم براین گرفت و عدم برنامه ریزی در ایجاد واحدهای مسکن مهر و فراهم نبودن زیرساخت ها مشکلاتی را بوجود آورد، با این حال نیمی از آن افتتاح شد و 12 هزار واحد آن نیز آماده تحویل می باشد و در حال حاضر 10 هزار واحد آن متقاضی ندارد.
    وی گفت : شهرجدید هشتگرد ارتباط جاده ای مناسبی دارد و با تزریق منابع مالی و برقراری ارتباط ریلی که تا انتهای سال جاری یا ابتدای سال آینده برقرار خواهد شد، این شهر در آینده ای نزدیک به متروی شهرتهران وصل خواهد شد.
    نریمان گفت: از مزایای مهم شهرجدید هشتگرد نزدیکی به دو کلان شهر بزرگ کشور بوده و باتوجه به اینکه شهر سالم و هوشمند و دارای محیط زیست بالایی می باشد به زودی با تعاملی که با دانشگاه تئو برلین برقرار شده، شاهد سرمایه گذاری بین المللی خواهیم بود.
    نریمان همچنین کلنگ احداث چند طرح عمرانی شامل فضاهای ورزشی آموزشی و فرهنگی را هم به زمین زد و وعده داد تا دهه فجر امسال و سال آتی این طرحها به بهره بر داری برسد.
    سید شمس میریان مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد نیز گفت: امروز 6 طرح عمرانی در شهرجدید هشتگرد به بهره برداری رسید که شامل افتتاح بلوار 81 متری خلیج فارس با اعتبار 45000 میلیون ریال و کلنگ زنی 12 مدرسه 12 کلاسه که برای هرمدرسه 4و نیم میلیارد ریال اعتبار برآورد شده و کلنگ زنی خانه فرهنگ با اعتبار 14 میلیارد و 450 میلیون ریال و سالن ورزشی و مجتمع تجاری و کلانتری فاز 7 می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی