مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شهر جدید پردیس:

قیمت مسکن مهر ۳ فاز پردیس بزودی نهایی می‌شود

عصر ساختمان- مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه شب‌ها خواب ندارد و برای تکمیل واحدهای مسکن مهر سینه‌خیز حرکت می‌کند، گفت: دولت و شخص نوبخت رئیس برنامه و بودجه به وعده خود برای اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان به تکمیل واحدهای مسکن مهر عمل نکرده‌‌اند.

قیمت مسکن مهر ۳ فاز پردیس بزودی نهایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»به نقل از فارس، سعید غفوری با اشاره به اینکه نمی‌داند چه تعداد مسکن مهر تا پایان سال در شهر پردیس به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: کاری به اقدامات مدیران قبلی ندارم اما تصمیم داریم تا پایان سال جاری تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکن مهر را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

    غفوری ادامه داد: تلاش داریم 22 هزار و 700 واحد مسکن مهر را افتتاح کنیم،اما متأسفانه هر نهاد و یا شخص مسئولی که وعده داد به افتتاح واحدهای مسکن مهر کمک خواهد کرد وعده‌‌اش محقق نشد.

    مدیرعامل شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و شخص نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور وعده داده بود 130 میلیارد تومان به تکمیل واحدهای مسکن مهر کمک خواهد کرد اما هنوز یک ریال هم پرداخت نشده است.

    وی با تأکید بر اینکه فصل کاری در حال اتمام است و باید زودتر منابع مالی وعده داده شده اختصاص یابد تا بتوان سرعت کار را بالا برد، ادامه داد: اگر متقاضیان مسکن مهر به موقع آورده خود را تکمیل کنند در تمام فازهای شهر جدید پردیس افتتاح خواهیم داشت.

    غفوری در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود قیمت‌های نهایی مسکن مهر پردیس استخراج شده و گزارش‌ها حاکی از افزایش است، گفت: هیچ فردی نگران‌تر از من نیست و متأسفانه یک اشتباه کردیم و مسئولیت مدیرعاملی شهر پردیس را پذیرفتیم بنابراین باید اذعان کنم که شب‌ها خواب ندارم.

    وی با بیان اینکه به هر حال قیمت‌های مسکن مهر در فاز 8 با فاز 11 و 5 به دلیل متراژ بالای این واحدها متفاوت است، گفت:  قیمت‌ها در حال نهایی شدن است و باید بگویم که در حال بررسی تاریخ دقیق واگذاری‌ها و نصب انشعابات در فاز 8 هستیم.

    وی ادامه داد: ما مبلغی را اضافه نکرده‌ایم و هر چه هست مربوط به ابلاغیه‌های دولت قبل است، پس مردم نباید تصور کنند چون قیمت نهایی در فاز 11 مثلاً 40میلیون تومان یا فاز پنج 46 میلیون تومان است باید قیمت فاز 8 هم در همین حد و حدود باشد.

    شنیده ها حاکی از این است که قیمت فاز 8 در شهر پردیس بنا به متراژ 65 تا 81 میلیون تومان است و با این حساب افزایش ها بسیار بیشتر از حد انتظار است،این مساله اگر به طور رسمی از سوی شرکت عمران اعلام رسمی شود موجب نگرانی و نارضایتی متقاضیان را در پی خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار