مدیران خودروعصر اعتبار

سرشماری نفوس و مسکن در ایلام پیش از آغاز اربعین پایان یابد

عصر ساختمان- استاندار ایلام از مسئولان برگزاری سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ در این استان خواست پیش از آغاز عزیمت زائران اربعین این فرآیند را در استان به انجام رسانند.

سرشماری نفوس و مسکن در ایلام پیش از آغاز اربعین پایان یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»به نقل از مهر، محمدرضا مروارید در جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 استان ایلام اظهار داشت: امسال فرآیند برگزاری سرشماری نفوس و مسکن با اربعین حسینی در این استان تقریبا همزمان شده و مسئولان امر باید طوری برنامه ریزی کنند که هیچکدام از این دو موضوع با توجه به اهمیت انها تحت تاثیر دیگری قرار نگیرد.

    وی افزود: زائران اربعین حسینی تقریبا از 20 آبان به استان و مرز بین المللی مهران برای عزیمت به این کنگره بزرگ جهان استان حرکت می کنند در حالیکه سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در تاریخ 25 آبان پایان می پذیرد که باید با برنامه ریزی مناسب از تداخل در امور جلوگیری کرد.

    استاندار ایلام یادآور شد: برگزاری این سرشماری فرصت مغتنمی است تا بتوانیم روستاهای بیشتری از استان را در زمینه بهره مندی از پوشش اینترنت برخوردار کنیم.

    مروارید تاکید کرد: بدون شک پایه برنامه ریزی های کلان مدیران برای تدوین برنامه های اساسی و زیربنایی داشتن اطلاعات و آمار درست از وضعیت حوزه های مختلف است و دولت یازدهم نیز بدون آنکه تلاش کند آمارها را دستکاری کرده یا فشار بر مسئولان این مرکز بیاورد، آمارهای اعلام شده در خصوص تورم و بیکاری توسط دولت تدبیر و امید، آمارهای پایه ای و اساسی است و کسی امکان دخل و تصرف در آنها را ندارد.

    وی اضافه کرد: ممکن است اختلاف نظرهایی میان دستگاه های مختلف در بیان شاخص های جمع آوری آماری وجود داشته باشد که کارشناسان این حوزه در نهایت آنرا مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهند داد.

    استاندار ایلام گفت: بیان آمار صحیح و متقن بر اساس فتاوای شرعی رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید واجب بوده و بیان هرگونه امار غلط و جعلی از سوی مسئولان دارای حرمت شرعی است.

    سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 که هشتمین سرشماری عمومی کشور است از سه مهر آغاز و تا 25 آبان ماه ادامه دارد که برای نخستین بار به دو شکل حضوری و اینترنتی انجام خواهد شد می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار