مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار کارون:

۴۸۰ واحد مسکن مهر کارون رها شده است

عصر ساختمان- فرماندار کارون با اشاره به این‌که مشکلات مسکن مهر شهرستان‌ها بنیادی است، گفت: ۴۸۰ واحد از ۹۲۸ واحد مسکن مهر در این شهرستان رهاشده و بلاتکلیف هستند و باید تکلیف این واحدها توسط اداره تعاون مشخص شود.

۴۸۰ واحد مسکن مهر کارون رها شده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»به نقل از ایسنا، غلام علیدادی در جلسه شورای مسکن که شب گذشته، 27 شهریور ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: باید اداره کل تعاون ملزم به پاسخ دادن و چاره‌اندیشی در این زمینه شود تا شاهد حل مشکلات باشیم.

    وی افزود: مسأله مسکن مهر در خوزستان از نظر بنیادی با مشکل مواجه است و دیوار آن از ابتدا کج بنا نهاده شده و باید برای آن‌که مشکلات در این زمینه حل شوند، راهکارهای مناسبی در نظر گرفت.

    علیدادی تصریح کرد: اگر در بخش مسکن مهر این شهرستان مشکلات همچنان پابرجا باشند، شیرین‌شهر شرایطی برای اسکان نخواهد داشت. بنابراین باید به مشکلات به وجودآمده در این زمینه رسیدگی شود.

    وی با اشاره به شهر جدید شیرین شهر خاطرنشان کرد: تنها راه برون‌رفت از این مشکلات آن است که شیرین‌شهر را به یک شهرک صنعتی تبدیل کنیم. کسی که می‌خواهد در آنجا سرمایه‌گذاری کند، می‌تواند بخشی از واحدها را نیز برای کارگران و کارکنان خود خریداری کند و به این ترتیب شاهد حل شدن مشکلات سایت‌های مسکن این شهر خواهیم بود.

    انتقاد فرماندار از عملکرد 2 تعاونی مسکن در ماهشهر

    در ادامه این جلسه منصور قمر، فرماندار ماهشهر گفت: در این شهرستان 2 تعاونی ساخت مسکن به تعهدهای خود عمل نکرده‌اند و به مردم ظلم می‌کنند و باید از آن‌ها شکایت شود.

    وی افزود: با حضور اعضای این 2 تعاونی و خود آن‌ها جلسه‌ای برگزار شد و توافق‌نامه 3 جانبه این تعاونی‌ها مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت مشخص شد به تعهدات خود در قبال مردم عمل نکرده‌اند.

    قمر عنوان کرد: با توجه به اینکه این تعاونی‌ها به توافق‌نامه 3 جانبه در بحث ساخت مسکن عمل نکرده‌اند، باید از آن‌ها شکایت می‌شد اما دادستان شهرستان اعلام کرد که متولی این واحدها بنیاد مسکن است و آن‌ها باید از این 2 تعاونی شکایت کنند که امیدواریم بنیاد مسکن هر چه سریعتر از این 2 تعاونی شکایت کند.

    وی ادامه داد: اگر از این 2 تعاونی شکایت نشود، مشکلات فراوانی برای مردم و اعضای این تعاونی‌ها به وجود می‌آید.

    فرماندار ماهشهر با اشاره به بحث مشکلات زیرساختی سایت‌های مسکن مهر شهرک چمران در ماهشهر خاطرنشان کرد: در بحث زیرساخت‌ها و سایت مسکن مهر چمران، اگر قیر مورد نیاز برای تکمیل معابر و  زیرساخت‌ها تأمین شود، شهرداری شهرستان آمادگی دارد تا مشکل معابر و زیرساخت‌ها را نیز حل کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو