مدیران خودروعصر اعتبار

۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار خانوار زنجانی سرشماری می شوند

عصر ساختمان- فرماندار زنجان به سرشماری نفوس و مسکن اشاره کردو گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار خانوار در شهرستان زنجان سرشماری شوند و این آمار نشان دهنده جمعیت قابل توجه شهرستان دارد.

۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار خانوار زنجانی سرشماری می شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، مجید فرخی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری، افزود: مردم زنجان همواره در طول تاریخ در مبارزه با استکبار و ظلم پیشتاز بودند.

    وی اظهار کرد: مردم زنجان روحیه خیرخواهانه دارند و در حوزه دستگیری از یتیمان پای کار هستند و می‌توانند کمیته امداد را یاری کنند.

    فرماندار زنجان به سرشماری نفوس و مسکن اشاره کردو گفت: پیش‌بینی می‌شود 120 تا 130 هزار خانوار در شهرستان زنجان سرشماری شوند و این آمار نشان دهنده جمعیت قابل توجه شهرستان دارد.

    فرخی تاکید کرد: کوتاهی در مورد سرشماری قابل قبول نیست و مدیران شهرستانی در هر اداره یک نفر را به عنوان مسئول سرشماری معرفی کنند و این افراد موظف هستند بستر و امکانات لازم را برای سرشماری فراهم کنند و مسئولیت مستقیم این افراد با مدیران است.

    وی بر فراهم‌سازی تمهیدات و مقدمات ثبت‌نام اینترنتی توسط شرکت مخابرات اشاره کردو گفت: این شرکت بستر تبادل اطلاعات الکترونیکی در حداقل پهنای باند 2 مگابایت بر ثانیه را برای ستادهای سرشماری فراهم کند.

    فرماندار زنجان تاکید کرد: یکی از ستادهای شهرستانی سرشماری در بخشداری مرکزی زنجان است و ستاد دوم شهرستان مرکز پژوهش واقع در شهر زنجان است.

    فرخی افزود:باید مردم سرشماری خود را از طریق اینترنت انجام دهند چرا که باعث صرفه جویی در کار و کاهش هزینه ها می شود.

    فرماندار زنجان به فراهم شدن بستر لازم برای امکان سرشماری اینترنتی اهالی روستا در مدارس، دهیاری‌ها و خانه‌های بهداشت روستاها تاکیدکردو گفت: پست بانک‌ها نیز می‌تواند در این زمینه فعالیت داشته باشند.

    فرخی به تجهیزمزارع شهرستان زنجان به آبیاری تحت فشار اشاره کردو گفت: این طرح در 25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان با هدف افزایش راندمان آبیاری صورت می‌گیرد.

    فرماندار زنجان تصریح کرد: توجه به عمران روستایی یکی از اولویت‌های شهرستان زنجان  است و اعتبارات دهیاری‌ها طی 2.5 گذشته رشد داشته و در همه روستاها عملیات بهسازی در حال انجام است.

    فرخی به مشکلات تامین آب شرب شهری و روستایی اشاره کردو  گفت: برنامه‌ریزی برای تامین آب شرب در زنجان از جمله این اقدامات است و در سال‌های اخیر 135 روستا مشکل تامین آب داشت که با اقدامات انجام گرفته این تعداد روستا به 27 روستا کاهش یافته است.

    وی به تخصیص 35 میلیارد تومان برای دهیاری ها برای بهسازی روستاها اشاره کردو افزود: در این زمینه سه ضلع دهیاری، مردم و بنیاد مسکن  فعالیت داشتند که نظارت‌ها بر عهده بنیاد مسکن بود.

    فرماندار زنجان به اختصاص 10 هکتار زمین آموزشی در گلشهر به آموزش و پرورش اشاره کردو گفت: طی دو سال گذشته دو باب مدرسه خیرساز در این منطقه افتتاح و تحویل داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار