مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه سنگ محلات؛ بزرگترین نمایشگاه تخصصی سنگ کشور

عصر ساختمان- نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کیفیت و تاثیرگذاری نمایشگاه سنگ و نیز برآورده شدن انتظارات شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه آن را به بزرگترین نمایشگاه سنگ کشور و خاورمیانه مبدل ساخته و این مهم زمینه‌ساز حضور فعالان مطرح بین‌المللی و داخلی در این نمایشگاه است.

نمایشگاه سنگ محلات؛ بزرگترین نمایشگاه تخصصی سنگ کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علیرضا سلیمی با اشاره به حضور نعمت‌زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت و دکتر سیف رییس کل بانک مرکزی در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه سنگ نیم‌ور محلات تصریح کرد: نمایشگاه سنگ بالنده بوده و حرکتی رو به جلو داشته و در حالی که عمر زیادی از این نمایشگاه نگذشته نگاه‌های فراوانی را به سوی خود جلب کرده است که در این خصوص می‌توان به حضور مسئولین رده اول کشور در نمایشگاه اخیر اشاره کرد.

    وی افزود: در حاشیه برگزاری نمایشگاه سنگ جلساتی با حضور صنعتگران و فعالان حوزه سنگ با رییس کل بانک مرکزی و وزیر صنعت معدن و تجارت و معاونین ایشان جهت بررسی مشکلات حوزه سنگ برگزار خواهد شد.

    وی کیفیت بالای نمایشگاه سنگ را زمینه‌ساز حضور فعالان و تجار داخلی و خارجی دانست و گفت: نمایشگاه سنگ محلات بدلیل کیفیت و تاثیرگذاری بالا و نیز برآورده کردن انتظارات شرکت‌کنندگان به بزرگترین نمایشگاه سنگ کشور و خاورمیانه مبدل شده و این مهم زمینه‌ساز حضور فعالان مطرح بین‌المللی و داخلی در این نمایشگاه است.

    نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ویژگی بارز نمایشگاه سنگ نیم‌ور محلات را مجاورت با معادن بزرگ سنگ تروارتن ایران و دنیا مانند معادن آتشکوه، حاجی‌آباد، دره بخاری و عباس‌آباد به عنوان چهار ضلع مربع بزرگترین ذخایر تروارتن معدنی کشور و دنیا عنوان کرد و گفت: از نمایشگاه اول تا نمایشگاه فعلی نگاه‌ها به منطقه محلات و نیم‌ور متمایل شده و این منطقه را به عنوان قطب سنگ ایران معرفی کرده است.

    وی ویژگی مهم این نمایشگاه را برگزاری آن در محل دائمی نمایشگاه سنگ نیم‌ور عنوان کرد و گفت: این امر امتیاز ویژه‌ای به جهت تخصصی برگزار شدن نمایشگاه برای استان ایجاد کرده است و ویژگی دیگر نمایشگاه نهم عرضه انواع ماشین‌آلات فرآوری، تولید و استفاده از ظرفیت منطقه‌ای است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار