مدیران خودروعصر اعتبار

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل:

سرشماری نفوس و مسکن برای غایبان به صورت تلفنی نیز انجام می‌شود

عصر ساختمان- معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: سرشماری نفوس و مسکن که مهر و آبان امسال برگزار می‌شود در صورت عدم حضور خانوارها در منزل؛ اطلاعات آن‌ها را به صورت تلفنی گرفته می‌شود.

سرشماری نفوس و مسکن برای غایبان به صورت تلفنی نیز انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، فریبرز دهقان ظهر امروز در پاسخ به سؤالات دهیاران و مطلعین محلی در فرمانداری اردبیل اظهار کرد: اگر ماموران سرشماری به درب منزلی مراجعه کردند و خانواری در منزل حاضر نبودند کد 12 رقمی همراه با شماره تلفن در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا به محض مراجعه به منزل با شماره تلفن تماس برقرار کرده تا در ستاد؛ مامور تلفنی ما بتواند این آمار و اطلاعات را ثبت کند.

    وی افزود: ما این روش را برای اولین‌بار راه‌اندازی کردیم تا خانواده‌هایی که در زمان مراجعه ماموران ما در منزل حاضر نباشند از این طریق اطلاعاتشان را در اختیار ستاد سرشماری قرار دهند.

    معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه تمام اطلاعات شهری و روستایی با استفاده از سامانه معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در اختیار برنامه‌ریزان قرار می‌گیرد گفت: ما از مسؤولان و مدیران ادارات به ویژه آموزش و پرورش خواسته‌ایم تا امکانات و بستر اینترنتی را مهیا کنند تا معلمان و کارکنان آموزش و پرورش بتوانند اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی ثبت کنند.

    وی مبنای جمع‌آوری اطلاعات را ثبت اطلاعات به صورت خانوار اعلام کرد و گفت: اگر خانوار عشایری در زمان ثبت نام غایب باشد ما با مراجعه به مناطق ییلاقی و قشلاقات سعی خواهیم کرد اطلاعات آن‌ها را به هر نحو ممکن جمع‌آوری کنیم.

    دهقان در مورد خانواده‌هایی که دارای دو باب منزل در شهر و روستا هستند گفت: ما مبنا را بر سکونت دائمی این خانوارها قرار می‌دهیم تا ثبت اطلاعات به شکل دقیق مورد توجه قرار گیرد.

    معاون آمار و اطلاعت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از سرشماری به عنوان کاملترین و موثرترین شیوه برای جمع‌آوری اطلاعات کشور یاد کرد و گفت: در واقع سرشماری یک آمارگیری جامع و ملی است که اطلاعات تک تک افراد جمع‌آوری می‌شود.

    وی افزود: هشتمین سرشماری کشور به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی برای غایبین انجام می‌شود که امیدواریم نتایج آن در نظام برنامه‌ریزی مناسب و ارزشمند باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار