مدیران خودروعصر اعتبار

بازدید استاندار خوزستان از پروژه های عمرانی مرز چذابه

عصر ساختمان- استاندار خوزستان روز جمعه به همراه جمعی از مدیران کل استان به منظور بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی منتهی به مرز چذابه از این مناطق بازدید کرد.

بازدید استاندار خوزستان از پروژه های عمرانی مرز چذابه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا ،غلامرضا شریعتی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این بازدید بررسی عملکرد و برنامه ریزی هایی است که از پیش برای برگزاری هرچه مناسب تر برنامه های اربعین حسینی صورت گرفت که به دنبال آن به همراه برخی از مدیران استان پیشرفت کار را از نزدیک مشاهده کردیم و امید است که مشکلات را بتوانیم به زودی برطرف کنیم.

    وی افزود: پیمانکاران پروژه ها نیز برای توسعه راه های منتهی به مرز به صورت جدی کار می کنند و تاکنون پیشرفت خوبی را شاهد هستیم.
    استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین در گروه تخریبی نیز تلاشگران این عرصه زحمات زیادی می کشند چرا که تا یک ماه گذشته کارها به دلیل وجود میدان های مین باز مانده از زمان جنگ متوقف بود اما اکنون بخش عمده ای از کارهایی انجام شده و امید است مشکلاتی که در سال های گذشته بوده به زودی برطرف شود.

    وی ادامه داد:همچنین درخصوص تردد خودروها در مسیر رفت و برگشت سال گذشته با مشکلاتی مواجه بودیم که امید است تا دو ماه آینده اقداماتی که در دستور کار است انجام شود.
    شریعتی گفت: در هفته های اخیربه منظور تسریع کارها بازدید های خوبی از پایانه های مرزی استان صورت گرفته و می توان پیش بینی کرد که تا یک ماه اینده بخش عمده ای از کار انجام شود.
    وی افزود: جا دارد از تمامی دست اندرکاران این پروژه ها بخصوص اداره راه و شهرسازی استان قدردانی کنیم چرا که در ماه های اخیرکارها به خوبی پیش رفته است.

    استاندار خوزستان تصریح کرد:باتوجه به روند سریع کار، اقداماتی که امسال برای توسعه راه های منتهی به مرزهای استان در نظر گرفته شده تا یک ماه آینده به نحو مطلوبی انجام شود و امید می رود بتوانیم خدماتی را که برای خدمت به زائران امام حسین(ع) ایجاد شده به بهترین شکل ارائه دهیم.
    وی گفت: در حال حاضر برنامه ای برای ساختن ساختمان ثابت برای موکب ها در دستور کار نداریم چرا که این امر نیز مشکلات خاص خود را دارد.
    شریعتی اظهار کرد: در شرایط کنونی امنیت خوبی در مرزها برقرار است و دستگاه های امنیتی از قبیل اطلاعات، سپاه و ارتش به نحو مطلوبی با زحمات شبانه روزی این امنیت را برقرار کرده و از گزارشات حاکی است که اوضاع تحت کنترل است و اشراف امنیتی خوبی بر اوضاع مرز حاکم است.

    وی تصریح کرد: همچنین در پایانه مرزی شلمچه اقدامات خوبی برای خ مت رسانی به زوار صورت گرفته و پروژه ها از مرز چذابه جلوتر است و امید است تا اربعین در چذابه نیز مانند شلمچه کارها خوب پی رود.
    استاندار خوزستان فاصله نزدیک مرز شلمچه تا خرمشهر را دلیل اصلی پیشروی سریعتر کارها در این پایانه مرزی برشمرد.
    مرز چذابه در 110 کیلومتری غرب اهواز یکی از مسیرهای اصلی تردد زائران کربلای معلی است که در ایام اربعین مورد توجه زائران است و به همین دلیل طی سه سال گذشته اقدامات اساسی برای تعریض جاده یاد شده انجام گرفته و نیز در مرز چذابه پارکینگهای رو بازی برای زائران در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار