مدیران خودروعصر اعتبار

اختصاص تسهیلات کم‌بهره به خسارت‌دیدگان طوفان در بابل

عصر ساختمان- سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل گفت: تسهیلات کم‌بهره به خسارت‌دیدگان طوفان در این شهرستان اختصاص می‌یابد.

اختصاص تسهیلات کم‌بهره به خسارت‌دیدگان طوفان در بابل
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس ، حسن روحی‌افروزی اظهار کرد: طوفان اخیر خسارت سنگینی به بسیاری از واحدهای مسکونی و تجاری شهر بابل و بخش‌های ششگانه سطح شهرستان وارد کرد.

    وی افزود: از ساعت اولیه وقوع حادثه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اداره مستقر شده و کارشناسان مربوطه را به سطح شهر و بخش‌های ششگانه، برای کارشناسی و انجام اقدامات بعدی برای کمک به طوفان‌زدگان اعزام کرد.

    سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل با اشاره به اینکه اهدای ایرانیت از سوی اداره‌کل بحران استانداری، با نظارت بنیاد مسکن و همیاری بخشداری و دهیاری در سطح شهرستان انجام شد، تصریح کرد: با توجه به بازدیدهای کارشناسان بنیاد مسکن خسارت وارده از‌ 40 تا 100 درصد بوده که بیشتر مربوط به سقف ساختمان، آب‌گرفتگی منازل و تخریب دیوارها است.

    این مسؤول با بیان اینکه روند توزیع ایرانیت در بابل به شکل مطلوب است، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن بعد از توزیع ایرانیت اقدام به تشکیل پرونده برای خسارت‌دیدگان برای اختصاص تسهیلات بانکی به افرادی که دچار خسارت زیاد شدند می‌کند که پرداخت خسارت پس از ثبت سامانه تسهیلاتی بر حسب میزان خسارت و با توجه به کارشناسی انجام شده است.

    روحی با اشاره به اینکه سقف اهدای ایرانیت تا مبلغ 2 میلیون تومان بلاعوض است، یادآور شد: تاکنون در بخش بندپی شرقی دو تریلی، گتاب 30 تریلی، بندپی غربی هفت تریلی، لاله‌آباد 30 تریلی، بخش مرکزی شامل شهر بابل و امیرکلا به میزان 44 تریلی و بابلکنار 21 تریلی اهدا شده است.

    وی از ارسال مجدد و توزیع ایرانیت بین شهروندان خبر داد و اضافه کرد: براساس کارشناسی انجام شده تسهیلات حوادثی به افراد خسارت‌دیده شدید با اخذ مدارک لازم از مالک داده می‌شود.

    سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل اظهار کرد: در روستاها برای ساختمان‌هایی که 100 درصد تخریب شده باشد، از محل وام روستایی برای ساخت تسهیلات داده می‌شود.

    وی گفت: در این حادثه 50 نفر از کارشناسان بنیاد مسکن سطح استان از شهرستان‌های رامسر، نور، تنکابن و ساری و نیروهای ناظران دفتر فنی روستایی همکاری داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو