مدیران خودروعصر اعتبار

اخذ سند ۱۵ هکتار زمین‌ از دست رفته دانشگاه لرستان

عصر ساختمان- رئیس دانشگاه لرستان اعلام کرد: با پیگیری‌های مستمر سند حدود ۱۵ هکتار از زمین‌های دانشگاه لرستان که قبلاً به مسکن مهر واگذار شده بود اخذ شد.

اخذ سند ۱۵ هکتار زمین‌ از دست رفته دانشگاه لرستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر ، خسرو عزیزی با اشاره به اخذ 15 هکتار از زمین های دانشگاه از مسکن مهر گفت: عرصه دانشگاه از 300 هکتار به 315 هکتار افزایش یافت.

    وی افزود: این 15 هکتار جزء 85 هکتار از اراضی عرصه دانشگاه است که در سنوات قبل به مسکن مهر اختصاص یافته بود و در مجاورت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه واقع شده؛ با توجه به اینکه در این قسمت هنوز ساخت و ساز صورت نگرفته مکاتبات قانونی و پیگیری های فراوانی برای باز پس گیری صورت گرفت.

    رئیس دانشگاه لرستان افزود: با مساعدت مدیریت ارشد استان، استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و با تلاش حوزه معاونت پشتیبانی به ویژه دفتر حقوقی دانشگاه، تعداد 114 فقره سند مربوط به قطعات تفکیکی تصرف شده که قبلاً به نام مسکن و شهرسازی صادر شده بود ابطال شد.

    وی ادامه داد: در اجرای آیین نامه مستند سازی اموال غیر منقول دستگاه های اجرایی، به نام دولت جمهوری اسلامی ایران – وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه لرستان صادر و وصول شد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی