مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر ستاد اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان هرمزگان:

شروع اینترنتی مرحله اول سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ از سوم مهر

عصر ساختمان- مدیر ستاد اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان هرمزگان گفت: مرحله اول سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ به صورت اینترنتی از سوم مهر ماه همزمان با سراسر کشور در استان آغاز می شود و مردم می توانند با مراجعه به سایت سرشماری نفوس و مسکن اطلاعات خانوار و مسکن را وارد کنند.

شروع اینترنتی مرحله اول سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ از سوم مهر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، صالح دریانورد در نشست ستاد سرشماری استان هرمزگان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سازمانها و ادارات برای اطلاع رسانی، عنوان کرد: زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس بهترین فرصت برای اطلاع رسانی خانواده ها جهت ثبت نام از طریق سامانه سرشماری و نفوس مسکن است.
    وی افزود: همچنین دهیاری ها و شوراهای روستایی هم می تواند در اطلاع رسانی و تشویق مردم برای ارائه اطلاعات سرشماری از طریق اینترنت تاثیرگذار باشند.
    رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان خاطرنشان کرد: سرشماری عمومی نفوس، شمارش همه افراد یک کشور و ثبت برخی از خصوصیات هر یک از افراد به طور جداگانه است.
    وی ادامه داد: در برخی از سرشماری ها، علاوه بر شمارش افراد و ثبت خصوصیات آنان، اطلاعاتی نیز درباره مسکن خانوارها و تسهیلات آن گردآوری می شود .
    دریانورد با بیان اینکه شمارش دقیق خانوارها و افراد، مهم ترین هدف سرشماری است، اظهارداشت: اولین سرشماری در سال 1335 و طی دوره های 10ساله در کشور انجام گردید، در سال 1386 بر اساس مصوبه هیات وزیران فاصله زمانی اجرای سرشماری ها از ده به پنج سال کاهش یافت و از سال 1390 نیز هر 5 سال یک بار اجرا می شود.
    وی عنوان کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395، هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور است که از چهارم مهر ماه 1395 در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
    دریانورد در تشریح ویژگی های سرشماری سال 95 ابرازداشت: افزایش سرعت تکمیل، کاهش سوالات پرسشنامه، کاهش اقلام آماری، افزایش زمان سرشماری، استفاده از فایل پشتیبان و استفاده از داده های ثبتی دستگاه های اجرایی یکی از ویژگی های سرشماری نفوس و مسکن سال 95 است.
    دریانورد خواستار ابلاغ دستورالعمل به دستگاه های اداری استان به منظور الزام کارکنان به ثبت نام اینترنتی، ابلاغ بخشنامه به تمام مدارس جهت ثبت نام اینترنتی خانواده های دانش آموزان شد.
    وی خاطرنشان کرد: دو مکان در هر شهرستان با اینترنت خاص (تعرفه و سرعت مناسب) با نظر ستاد سرشماری استان جهت ثبت نام اینترنتی خانوارها تعیین شود.
    مدیر ستاد اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان هرمزگان گفت: به تمام ارگانها و خانواده های نظامی تحت فرماندهی نیز بخشنامه ای جهت ثبت نام اینترنتی و همکاری با پرسشگران و همچنین معرفی یک رابط به ستاد سرشماری استان ابلاغ شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار