مدیران خودروعصر اعتبار

تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر تصرف شده تا پایان سال مشخص می شود

عصر ساختمان- عضو هیئت مدیره بانک مسکن از تعیین تکلیف بخشی از واحدهای تصرف شده مسکن مهر تا پایان سال خبر داد و گفت: برای تک تک پروژه‌های تصرف شده با همکاری قائم مقام وزیر راه و شهرسازی راهکار پیدا می‌کنیم.

تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر تصرف شده تا پایان سال مشخص می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم ،علیرضا  بُلگوری با اشاره به مشکل تصرف حدود 36 هزار مسکن مهر توسط متقاضیان، افزود: در راستای حل این مشکل شعب بانک مسکن با همکاری مقامات استانی و شورای استان‌ها، تعداد واحدهای تصرف شده کاهش یافته است.

    وی با تاکید بر این‌که اقدامات جدی توسط شعب و ادارات راه و شهرسازی استان‌ها در این زمینه برگزاری شده است، تصریح کرد:‌ از سوی دیگر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی نیز به‌صورت جدی به رفع این مسئله کمک کرده و جلسات مستمر هفتگی برگزار می‌کنیم.

    وی ادامه داد:‌ در این جلسات برای تک تک پروژه‌ها راهکار پیدا می‌کنیم که در این راستا تعداد قابل توجهی را تا پایان سال تعیین تکلیف می‌کنیم.

    وی آزاد شدن خرید و فروش واحدهای مسکن مهر را در تعیین تکلیف پروژه‌های تصرف‌شده موثر دانست.

    عضو هیئت مدیره بانک مسکن پیش‌تر با اشاره به با بیان این‌که حدود 36هزار مسکن مهر در سراسر کشور توسط متقاضیان تصرف شده است به تسنیم گفته بود: شورای عالی استان‌ها باید به حل این مسئله کمک کند تا بتوانیم این واحدهای تحویل شده در دولت قبل را فروش اقساطی کنیم.

    بلگوری با بیان این‌که یک سری از واحدهای مسکن مهر در استان‌های مختلف را متصرف هستند، افزود: در این واحدها در دولت قبل به‌ناچار مردم ساکن شده‌اند که فروش اقساطی نشده‌اند.

    وی با بیان این‌که حدود 36هزار واحد مسکن مهر فروش اقساطی نشده اما متقاضیان در آن ساکن شده‌اند، تصریح کرد: «متقاضیان این واحدها اقساط را پرداخت نمی‌کنند چون تحویل شده، اما فروش اقساطی نشده و قسط نمی‌دهند.»

    وی ادامه داد:‌ در جلسات هفتگی استان‌ها را دعوت می‌کنیم، اما باید خود استان‌ها در شورای مسکن به این مسئله کمک کنند تا بتوانیم این واحدها را به آمار فروش اقساطی مسکن مهر اضافه کنیم.

    عضو هیئت مدیره بانک مسکن گفت: برآورد ما این است چنانچه مشکل واحدهای مسکن مهر تصرف شده حل شود و از سوی دیگر زیرساخت‌ها تأمین شود بتوانیم هدف فروش اقساطی 450هزار واحدی را در سال جاری محقق کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی