مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید:

مسکن مهراندیشه سال ۹۵ به ایستگاه پایانی می‌رسد

عصر ساختمان- محمد آیینی از افتتاح دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید اندیشه در هفته وحدت سال جاری خبر داد.

مسکن مهراندیشه سال ۹۵ به ایستگاه پایانی می‌رسد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از نسیم، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه از افتتاح دو هزار و 300 واحد مسکن مهر این شهر در هفته وحدت سال جاری خبر داد و گفت: پرونده مسکن مهر اندیشه تا نیمه نخست سال 95 بسته خواهد شد.

    محمد آیینی درخصوص برنامه‌های اجرایی این شرکت به منظور تکمیل هرچه سریعتر پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید اندیشه اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کنونی دولت و شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید تلاش بر این است تا هرچه زودتر پرونده مسکن مهر شهرهای جدید در سطح کشور بسته شود که شهر اندیشه نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه درباره وضعیت 13 پروژه مسکن مهر 99 ساله این شهر اظهار کرد: عملیات ساختمانی و همچنین تأمین آب و برق 11 پروژه از این تعداد هم‌اکنون به پایان رسیده و تنها اقدامات مربوط به انشعابات لوله‌های گاز باقی‌مانده که امید است با همکاری شرکت گاز این موارد نیز تا اوایل دی ماه سال جاری به پایان برسد.

    وی با بیان این‌که دو پروژه باقی‌مانده نیز تاکنون 85 و 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند گفت: مشکل اصلی که سبب کند شدن روند اجرای این دو پروژه 288 و 216 واحدی شده تأخیر در آورده‌های متقاضیان است که در صورت تکمیل آورده‌‌ها، این پروژه‌ها نیز به سرعت تکمیل و قابل بهره‌برداری می‌شوند.

    آیینی از افتتاح دو هزار و 300 واحد مسکن مهر این شهر در دی ماه خبر داد و ادامه داد: اگر متقاضیان دو پروژه باقیمانده نیز آورده‌های خود را به موقع پرداخت کرده بودند این دو پروژه همراه 11 پروژه دیگر در هفته وحدت به افتتاح می‌رسیدند.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با بیان این‌که پرونده مسکن مهر شهر جدید اندیشه تا نیمه نخست سال 95 بسته می‌شود درباره وضعیت خدمات روبنایی مسکن مهر این شهر توضیح داد: سایت مسکن مهر اندیشه به دلیل پراکندگی در سطح شهر مشکلی جدی درخصوص دسترسی به مدرسه، مسجد و کلانتری ندارد و این موارد نیز برای مالکان واحدهای مسکن مهر تأمین شده است.

    این مقام مسئول در پایان درباره دومین گردهمایی مدیران عامل شرکت‌های عمران شهرهای جدید که هفته گذشته در شهر جدید امیرکبیر (مهاجران) استان مرکزی برگزار شد گفت: در این جلسه نیز مشکلات و وضعیت پروژه‌های تمامی شهرهای جدید، به صورت شهر به شهر مورد بررسی قرار گرفت و تأکید شد که همه مسئولان و دست‌اندرکاران با جدیت کامل برای تکمیل هرچه سریعتر این واحدها تلاش کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو