مدیران خودروعصر اعتبار

آموزش های مهارت می تواند زندگی حاشیه نشین ها را ارتقا دهد

عصر ساختمان-معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی می گوید، آموزش های مهارت در حاشیه شهرها که با مشکلات متعددی مواجه هستند می تواند سطح زندگی مردم را در این مناطق ارتقا دهد.

آموزش های مهارت می تواند زندگی حاشیه نشین ها را ارتقا دهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از  ایرنا، محمدامین سازگار نژاد روز سه شنبه در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور که در محل وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی برگزار شد، از ناچیز بودن سهم بودجه برای آموزش های مهارت در کشور ابرازتاسف کرد.
    وی ادامه داد: از 400 هزار میلیارد ریال بودجه آموزشی کشور 270هزار میلیارد ریال به آموزش و پرورش، 130هزار میلیارد ریال به آموزش عالی و تنها 1.4درصد به آموزش های فنی و حرفه ای اختصاص دارد.
    سازگارنژاد گفت: در تعاملاتی که با دولت و مجلس داشتیم، درصدد هستیم سهم بودجه آموزش فنی و حرفه ای را بهبود بخشیم.
    وی هدف از امضای این تفاهمنامه را توانمندسازی نیروی انسانی ساکنان محدوده ها و محله های هدف برنامه های احیا، بهسازی و نوسازی شهری از طریق ارایه آموزش های مهارتی و شغلی به منظور کارآفرینی، خوداشتغالی و احراز شغل مناسب عنوان کرد.
    بازتوانی و آماده شدن جهت یک زندگی سالم و پایدار، اشاعه فرهنگ مهارت آموزی در بین آنان و پیگیری پس از اتمام دوره توانمند سازی از طریق بهره گیری از توانمندی های اجرای مدیریتی، علمی، پژوهشی، آموزشی متقابل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور از دیگر اهدافی بود که سازگار نژاد به آن اشاره کرد.
    رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محدوده جغرافیایی تفاهم نامه را گستره همکاری در محدوده ها و محل های هدف برنامه های احیا، بهسازی و نوسازی شهری مصوب سراسرکشور عنوان کرد.
    در پایان این مراسم تفاهمنامه همکاری میان محمدامین سازگار نژاد به عنوان رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و محمدسعید ایزدی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران امضا شد.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار