مدیران خودروعصر اعتبار

۸ چراغ دیواری خیره کننده در دکوراسیون منزل!

عصر ساختمان: همه ما خوب می دانیم که نورپردازی یکی از عوامل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی خانه است. برای نورپردازی دکوراسیون داخلی خانه راه های زیادی وجود دارد، آباژورها، لوسترها، روشنایی های دیواری، روشنایی هایی که در کف مورد استفاده قرار می گیرند و خیلی راه های دیگر.

۸ چراغ دیواری خیره کننده در دکوراسیون منزل!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰
  • 8 چراغ دیواری خیره کننده در دکوراسیون منزل!
  • 8 چراغ دیواری خیره کننده در دکوراسیون منزل!
  • 8 چراغ دیواری خیره کننده در دکوراسیون منزل!
  • 8 چراغ دیواری خیره کننده در دکوراسیون منزل!
  • 8 چراغ دیواری خیره کننده در دکوراسیون منزل!
  • 8 چراغ دیواری خیره کننده در دکوراسیون منزل!
  • 8 چراغ دیواری خیره کننده در دکوراسیون منزل!
  • 8 چراغ دیواری خیره کننده در دکوراسیون منزل!

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وب‌سایت چیدانه، اما باید به این نکته توجه کرد که استفاده از هر کدام از این منابع نوری نیز قاعده و قانونی دارد، به طور مثال در مطلب مدرن ترین لوسترهای فانتزی که در دکوراسیون تان می درخشند، به بررسی لوستر ها پرداختیم اما در این مطلب می خواهیم راجع به روشنایی های دیواری صحبت کنیم، چرا که این نوع منابع نوری علاوه بر کارآیی اولیه شان که نورپردازی دکوراسیون داخلی خانه است، می توانند به عنوان لوازم دکوری نیز در خانه حضور پیدا کنند، این مطلب جذاب را از دست ندهید، چرا که مطمئن هستم بعد از خواندن آن بیشتر به نورپردازی خانه تان اهمیت می دهید.

1. چراغ دیواری، عنصر تزیینی درخشان

از چراغ های دیواری می توانید به عنوان لوازم دکوری درخشان بهره بگیرید، آن ها نمی توانند تمام نور مورد نیاز فضای شما را تامین کنند، اما می توانند حس و حالی رویا گونه به دکوراسیون داخلی خانه های تان ببخشند.

در عکس بالا چراغ های دیواری همین وظیفه را بر عهده دارند، حضور آن ها باعث شده است که فضا روشن تر باشد و جای وسیله ها مشخص باشد، اما این میزان نور برای انجام فعالیت هایی مانند کتاب خواندن و یا نوشتن خاطرات روزانه اصلا مناسب نیست. حتما به این موضوع دقت کنید که کدام چراغ را برای چه فضایی انتخاب می کنید.


2. چراغ دیواری برای دیوارهای بلند

اگر احساس می کنید که سقف های بلند خانه اذیت تان می کند می توانید برای شکستن فاصله بصری آن ها از چراغ های دیواری استفاده کنید. وقتی این چراغ ها روی دیوار قرار می گیرند و اطراف خود را روشن می کنند می توانند باعث حواس پرتی از ارتفاع بلند سقف ها شوند. عکس بالا نمونه خوبی از این ترفندهای دکوراسیونی را به شما نشان می دهد.


3. چراغ دیواری، بازی سایه ها در طراحی دکوراسیون داخلی

راه های زیادی برای تزیین دیوار ها وجود دارد، نصب آینه، نصب یک تابلو هنری زیبا، نقاشی کردن و یا حتی چسباندن استیکر ولی ممکن است شما از هیچ کدام از این ایده ها خوش تان نیاید، بنابر این می خوام ایده دیگری را به شما بدهم.

شما می توانید از چراغ های دیواری کمک بگیرید. مزیت استفاده از چراغ های دیواری این است که چهره دیوار خانه تان در شب و روز تغییر می کند. در روز که خود چراغ ها خودنمایی می کنند و در شب با ناپدید شدن نور طبیعی روز و روشن شدن چراغ ها، نور و سایه هایی که روی دیوار پدید می آید می تواند زیباترین تزیین باشد.


4. چراغ دیواری، جلوه ای لوکس در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

خیلی از افراد هستند که دوست دارند که دکوراسیون داخلی خانه های شان لوکس باشد. خب یکی از وسیله هایی که می توانند از آن استفاده کنند، چراغ های دیواری هستند؛ اما چراغ دیواری هایی کریستال. این چراغ ها استعداد عجیبی در انتشار پرتوهای نور دارند و خانه تان را بیش از هر چراغ دیواری دیگری نورانی می کنند، اما نوع بازتاب نور نیز در آن ها متفاوت است، البته این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که این چراغ دیواری ها به نسبت دیگر چراغ دیواری هایی که در طراحی دکوراسیون منزل از آن ها استفاده می شود گران تر هستند.



5. چراغ دیواری ها به جای شمعدان ها

اگر کمی طرز فکر تان را نسبت به چراغ دیواری ها عوض کنید حتی می توانید از آن ها به جای شمعدان در دو طرف آینه ای که بالا کنسول تان گذاشته اید استفاده کنید. با این کار فضای روی کنسول تان نیز بیشتر می شود و می توانید وسیله های تزیینی بیشتری را روی کنسول تان بگذارید.


6. چراغ دیواری؛ سه تا به جای دوتا

چه می شود اگر به جای دو عدد چراغ دیواری سه چراغ استفاده کنیم؟ از نظر من که هیچ فاجعه انسانی ای رخ نخواهد داد، نمی دانم چرا ما همیشه فکر می کنیم هر چیزی اگر به صورت جفت در دکوراسیون داخلی خانه قرار بگیرد زیبا تر است، اما واقعیت این است که گاهی باید این قوانین تغییر کنند. در عکس بالا می توانید ببینید که اگر به جای سه چراغ دو چراغ قرار می گرفت، چقدر نظم این قسمت بر هم می خورد.


7. چراغ دیواری برای خانه های کوچک

با خود نگوید در خانه کوچک من جایی برای چراغ دیواری ها نیست، طراحان فکر همه چیز را کرده اند، شما می توانید از چراغ دیواری هایی توکار استفاده کنید. این چراغ ها فضای چندانی را اشغال نمی کنند و در عین شما را نیز به هدف تان می رسانند.


8. چراغ دیواری به جای آباژور کنار تخت

وقتی اتاق خواب کوچک باشد و امکان این قضیه وجود نداشته باشد که از میزهای کنار تختی و آباژور ها استفاده کرد، می توان چراغ دیواری ها را جایگزین آن ها کرد. این چراغ های می توانند حدودا 60 سانتی متری بالاتر از تخت قرار بگیرند.
 

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار