مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی مطرح کرد:

افزایش ظرفیت تخت‌های هتل‌ها و اماکن اقامتی خراسان شمالی

عصر ساختمان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: با افتتاح چند طرح هتل و اماکن اقامتی امسال ظرفیت‌ها افزایش خواهد یافت.

افزایش ظرفیت تخت‌های هتل‌ها و اماکن اقامتی خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، آدینه‌محمد سویدانلویی اظهار کرد: نخستین هتل چهارستاره استان خراسان شمالی امسال در بجنورد راه‌اندازی خواهد شد.

    وی بیان داشت: همچنین کلنگ‌زنی نخستین هتل پنج‌ستاره استان را در سال گذشته داشته که پیگیری‌ها برای اجرایی شدن این طرح  از سوی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی به عمل می‌آید.

    سویدانلویی ایجاد هتل‌ها و مراکز اقامتی را از زیرساخت‌های مهم برای توسعه گردشگری عنوان کرد.

    وی بیان داشت: از  این‌رو با افتتاح چند طرح هتل و اماکن اقامتی امسال ظرفیت‌ها افزایش خواهد یافت.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی یکی از ظرفیت‌های گردشگری استان به‌واسطه داشتن روستاهای متعدد بوم‌گردی عنوان کرد.

    وی گفت: روستاهای استان به‌ویژه روستاهای هدف گردشگری استان این ظرفیت را داشته تا با ایجاد واحدهای اقامتی در روستا، گردشگران را جذب کند.

    سویدانلویی بیان داشت: در همین راستا نخستین اقامتگاه بوم‌گردی استان اخیراً در رویین اسفراین راه‌اندازی شد.

    به گفته سویدانلویی حدود 30 درخواست هم برای ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در استان به میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی ارائه‌ شده است.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی بیان داشت: این اداره‌کل حمایت‌های لازم برای ایجاد اقامتگاه‌ها  و توسعه بوم‌گردی در استان دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی