مدیران خودروعصر اعتبار

حریق گسترده انبار ۱۰ هزار متری در جنوب تهران

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده در یک انبار ۱۰ هزار متری در جنوب تهران خبر داد.

حریق گسترده انبار ۱۰ هزار متری در جنوب تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعات 9:52 امروز دوشنبه، عوامل آتش نشانی باقرشهر در تماس با آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق گسترده در یک انبار 10 هزار متری کالا در حوزه استحفاظی خود خبر داده و درخواست نیروی کمکی کردند و بلافاصله با هماهنگی معاونت عملیات، شش ایستگاه آتش‌نشانی به همراه 15 تانکر آب، خودروی فوماتیک و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در جاده قدیم قم، شهر سنگ اعزام شدند.

    وی با بیان اینکه تا پیش از رسیدن آتش‌نشانان عوامل آتش‌نشانی باقرشهر و کهریزک در محل حضور داشته و عملیات اطفای حریق را آغاز کرده بودند، گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی تهران در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک انبار نگهداری از کالا به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع رخ داده و داخل این انبار چندین سوله که هر کدام مملو از اجناس مختلف بود، قرار داشت.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه یک سوله 2000 متری کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود، اظهار کرد: داخل این سوله‌ها مملو از چسب، لوازم یدکی ماشین، چوب و... بود که کاملا شعله‌ور شده و با توجه به جنسی که داشتند، عملیات اطفای حریق را با دشواری روبه‌رو کرده بود.

    ملکی افزود: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند و در حال حاضر عملیات لکه‌گیری در حال انجام است.

    وی با اشاره به بازدید ایمنی کارشناسان‌آتش‌نشانی باقرشهر از این محل گفت: پیش از این کارشناسان آتش‌نشانی این شهر از این انبار بازدید کرده و موارد نقص ایمنی را به آنان تذکر داده بودند اما متاسفانه مالک توجهی به آن نداشته است.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت، گفت: اما خسارات مالی به جا مانده از آن بالا بود.

    به گفته ملکی، کارشناسان آتش‌نشانی باقرشهر علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو