مدیران خودروعصر اعتبار

پکیج دیواری را بهتر بشناسید+ بروزترین لیست قیمت

عصر ساختمان- پکیج های شوفاژ دیواری جایگزینی بسیار مناسب برای سیستم های موتورخانه مرکزی هستند که با تأمین همزمان آب گرم سیستم گرمایشی (رادیاتور، گرمایش از کف و ...) و آب گرم مصرفی، آسایش و راحتی را نیز برای ساکنین واحد مسکونی به ارمغان می آورند. با نصب یک پکیج شوفاژ دیواری مناسب می توان از مشکلات و دردسرهای سیستم موتورخانه رهایی یافته و از مزایای این سیستم گرمایشی جدید بهره مند شد.

پکیج دیواری را بهتر بشناسید+ بروزترین لیست قیمت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری «عصر ساختمان» :برای انتخاب یک پکیج شوفاژ دیواری مناسب با شرایط آب هوایی، متراژ ساختمان مورد نظر ومقدار استفاده باید به نکات مهمی توجه داشت. همچنین باید برای نصب پکیج شرایط مناسبی رامهیا کرد تا مشکلی پس از نصب و راه اندازی برای ساکنین به وجود نیاید.
    اولین نکته میزان مصرف مورد احتیاج یک ساختمان است، جهت فعالیت بدون مشکل و ایمن دستگاه باید به ازای هر کیلووات توان پکیج یک متر مکعب فضا وجود داشته باشد. محلی که پکیج نصب می شود باید دریچه ای جهت عبور هوای آزاد داشته باشد تا اکسیژن مورد نیاز توسط این دریچه تامین شود. همچنین در صورت نشتی مشکلی به دلیل جمع شدن گاز ایجاد نشود.
    افزون بر این نکات مهم دیگری وجود دارد که برای استفاده بهینه پکیج های دیواری باید رعایت کرد: اگر در محل زندگی شما آب، دارای املاح زیادی است بهتر است هنگام نصب پکیج دستگاه مغناطیسی رسوب زدا را در مسیر آب ورودی سرد قرار دهید، این کار طول عمر پکیج را افزایش می دهد. اگر راه دودکش تعبیه شده جهت فعالیت پکیج افقی باشد از پکیج فن دار استفاده نمایید، در غیر این صورت گازهای مضر از مسیر دودکش خارج نمی شوند.
    با توجه به هد پمپ سیرکولاتور در پکیج هایی که برای رادیاتور و گرمایش از کف استفاده می شوند، جهت ایجاد گرمایش مناسب توجه داشته باشید فاصله لوله های افقی از رادیاتور بیشتر از 34 متر نشود.
    اگر پکیج در محلی قرار دارد (فضای آزاد) که ممکن است در مسیر باد باشد با عایق مناسب از وزش مستقیم باد به پکیج جلوگیری کنید.
    افزایش ارتفاع از سطح دریا سبب کاهش فشار و در نتیجه کاهش ظرفیت حرارت احتراق می گردد. این کاهش در ازای هر  600 متر ارتفاع اضافی 30% از ظرفیت حرارتی می باشد. این مسئله برای تمامی دستگاهای حرارتی وجود دارد و اهمیت بسیاری دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو