مدیران خودروعصر اعتبار

بهره‌برداری از ۶۷۰ واحد مسکن مهر و ۹۸ طرح تعاونی در خوزستان

عصر ساختمان- معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از افتتاح ۶۷۰ واحد مسکن مهر و افتتاح ۹۸ طرح تعاونی در استان به مناسبت هفته تعاون خبر داد.

بهره‌برداری از ۶۷۰ واحد مسکن مهر و ۹۸ طرح تعاونی در خوزستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، عبدالکریم انصاری اظهار کرد: ‌تعاون دارای ریشه و منشاء قرآنی است و در آیه دوم سوره مبارکه مائده این کلمه ذکر شده و همچنین در اصل‌های 43 و 44 قانون اساسی نیز به صراحت به بخش تعاون اشاره شده است.

    وی افزود:‌ مقام معظم رهبری در سیاست‌های ابلاغی اصل 44 قانون اساسی و 24 بند اقتصاد مقاومتی در سال 92، به صراحت فرموده‌اند که با تعاون، اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی واصل خواهد شد.

    انصاری در خصوص برنامه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان  به مناسبت هفته دولت عنوان کرد:‌ برگزاری همایش تعاونی‌های برتر استان،‌ رژه اتحادیه تعاونی‌های تاکسیرانی از فلکه سید خلف تا فلکه ساعت و برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص بازاریابی و تقویت برندسازی در تعاونی‌ها بخشی از برنامه‌های این اداره‌کل است.

    وی با اشاره به افتتاح 98 طرح تعاونی استان در این هفته بیان کرد:‌ این طرح‌ها با مجموع سرمایه‌گذاری 74 میلیارد تومان که 38 میلیارد تومان آن را تسهیلات بانکی تشکیل می‌دهد، با 1500 عضو و 760 فرصت شغلی فردا به صورت یکجا و نمادین افتتاح  می‌شوند.

    انصاری با بیان این‌که بیشترین تعداد طرح‌ها به شهرستان خرمشهر با 58 طرح اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: این 98 طرح در سه گرایش تولیدی، توزیعی و خدماتی و در زمینه‌هایی نظیر پرورش ماهی، فرش دستباف، مسکن و آزمایشگاه‌ها فعالیت خواهند کرد.

    معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به افتتاح صندوق بیمه روستائیان و عشایر اندیمشک توسط اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی این شهرستان در روز گذشته اظهار کرد:همچنین ‌در هفته تعاون 670 واحد مسکن مهر که کارفرمای آن‌ها تعاونی‌های مسکن هستند، افتتاح می‌شوند و فردا تعدادی از این واحدها در شهر جدید شیرین‌شهر افتتاح خواهد شد.

    وی بیان کرد: غبار روبی از مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم، دیدار با آیت‌الله حیدری و حضور تعاونگران در نماز جمعه هفته جاری از دیگر برنامه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت هفته تعاون است.

    انصاری در خصوص نامگذاری روزهای هفته تعاون تصریح کرد:‌ 13 شهریورماه به عنوان روز تعاون، ‌تحکیم وحدت و همدلی، 14 شهریور روز تعاون، ‌اقتصاد مقاومتی و تامین مالی تعاونی‌ها، 15 شهریور روز تعاون، توسعه مدیریت و بهره‌وری، 16 شهریور روز تعاون و ترویج کار جمعی، 17 شهریور روز تعاون، توسعه کارآفرینی و اشتغال، 18 شهریور روز تعاون، توسعه بازار و صادرات و  19 شهریور روز تعاون و توسعه منطقه‌ای و روستایی نامگذاری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو