مدیران خودروعصر اعتبار

دبیر اجرایی جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان در گفت و گو با عصر ساختمان :

برپایی غرفه های نمایشگاهی حین برگزاری جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان

عصر ساختمان-فروش رسمی بسته های ویژه غرفه داران از ۱۵ شهریورماه آغاز می شود.

برپایی غرفه های نمایشگاهی حین برگزاری جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان 9 مهر همزمان با روز جهانی معمار برگزار می شود. دراین جشنواره در 14 حوزه مقاوم سازی، ساخت و ساز ایمن، بهینه سازی انرژی، تأسیسات، مصالح ساختمانی، محیط زیست، نما، محوطه سازی، نورپردازی، دکوراسیون داخلی، نوآوری، رفاه، هویت و بازرگانی نشان زرین به چهره های ماندگار و پیشگامان صنعت ساختمان تعلق خواهد گرفت. دبیر اجرایی جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر ساختمان از برپایی غرفه های نمایشگاهی حین برگزاری این جشنواره خبر داد و به سوالات خبرنگار عصر ساختمان در این خصوص پاسخ گفت:

    چرا تصمیم گرفتید غرفه های نمایشگاهی به جشنواره اضافه شوند؟
    خوشبختانه جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان مورد استقبال گسترده فعالان صنعت قرار گرفت و بسیاری از سازمان¬ها، اتحادیه ها و فعالان و صنعتگران خصوصی بخش صنعت ساختمان خواستار راه اندازی بخش نمایشگاهی در حاشیه جشنواره شده اند. بنابراین  شورای سیاست گذاری تصمیم به راه اندازی این بخش گرفت.
    این غرفه ها در چه زمینه هایی  فعالیت خواهند بود؟
    علاوه بر سازمان ها و اتحادیه های پیشگام که با این جشنواره همراه هستند برخی از شرکت های پیشرو در صنعت ساختمان و صنایع وابسته مربوط ،جهت حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند. اما با توجه به رسالت جشنواره تنها این فرصت برای برند های برتر و پیشگامان صنعت فراهم است. در تکمیل این موضوع باید گفت زمینه های غرفه ها کاملا متناسب با 14 حوزه اصلی جشنواره طراحی شده است.
    درباره متراژ و تعداد و شرایط تحویل غرفه ها توضیح دهید.
    در این بخش از جشنواره فرصت حضور برای حداکثر 50 برند پیشگام صنعت ساختمان وجود دارد که در مجموع در متراژ 388 متر نمایشگاهی در تالار فیض سالن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد. در خصوص شرایط تحویل نیز باید عرض کنم مطمئنا نگاه ما اختصاص این فرصت به پیشگامان برتر صنعت ساختمان است اما با توجه به تعدد کارآفرینان و صنعتگران برجسته این حوزه، اولویت با آن دسته از عزیزانی است که زودتر اقدام کنند. در ضمن لازم است یادآور شوم، فروش رسمی بسته های ویژه غرفه داران محترم از 15 شهریورماه آغاز خواهد شد
    و اعلام درخواست ثبت نام صرفا از طریق تکمیل فرم های مربوط قابل قبول است که علاقه مندان میتوانند از دبیرخانه جشنواره دریافت نمایند.
    وجود غرفه ها  چه تاثیری در بازدید از نمایشگاه دارد ؟
    با توجه به حضور بیش از 700 تن از فعالان برجسته صنعت ساختمان، اعم از انبوه سازان، پیمانکاران و سایر فعالان محترم در جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان، علاوه بر بازدید کنندگان عمومی، وجود غرفه های مستعد و توانمند می تواند تعامل مناسبی بین طرفین ایجاد کند و فرصتی برای گسترش مبادلات تجاری باشد. از این رو قطعا هم جشنواره بر روی نمایشگاه و هم نمایشگاه بر روی جشنواره تاثیر متقابل و مثبتی خواهد داشت.
    فکر می کنید چه میزان از غرفه ها استقبال شود؟
    چندان نیاز به فکر کردن نیست به طور کلی بخش نمایشگاهی جشنواره به دلیل درخواست علاقه مندان طراحی شد و به طور قطع سطح استقبال از سطح ظرفیت موجود بسیار فراتر خواهد بود.
    علاقه مندان و صنعتگران برجسته صنعت ساختمان چگونه میتوانند از این فرصت بهره مند گردند ؟
    علاقه مندان میتوانند به تارنمای جشنواره به آدرس www.CIECongress.com مراجعه نموده و یا از طریق شماره های 02144038164 – 02144038169 – 02144037944 – 09109057747 و یا 09212086337 با دبیرخانه جشنواره تماس حاصل کنند.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو