مدیران خودروعصر اعتبار

شیخان:

نگران از دست دادن بازار سیمان عراق نیستیم

عصر ساختمان:دبیر انجمن کارفرمایان سیمان با تأکید براینکه نگران از دست دادن بازار صادراتی سیمان عراق نیستم، گفت: اگر عراق با ۹۰ درصد ظرفیت هم فعالیت کند باز هم نیازمند واردات است .

نگران از دست دادن بازار سیمان عراق نیستیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، عبدالرضا شیخان، اظهار داشت: اخیراً صحبت‌هایی مبنی بر ممنوعیت صادرات سیمان به عراق در سال آینده مطرح می‌شود که باید بگویم این کشور با وجود استفاده از تولیدات داخلی بی نیاز از سیمان وارداتی نخواهد بود.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر نیاز عراق بیش از 11 میلیون تن سیمان است، افزود: اگر عراق با 90 درصد ظرفیت هم فعالیت کند باز هم نیازمند واردات است . البته قیمت و کیفیت سیمان ایران هم برای طرف عراقی بسیار به صرفه است.

    دبیر انجمن کارفرمایان سیمان با تأکید بر اینکه نگران از دست دادن بازار صادراتی سیمان عراق نیستیم، گفت: دولت در این رابطه باید به صنعتگران داخلی کمک کند تا بتوانند با رفع مشکلات داخلی حضور پررنگ تری در بازارهای صادراتی داشته باشند.

    شیخان اضافه کرد: در صددیم برای مدیریت بهتر صادرات سیمان به عراق این مسئولیت را به شرکت هایی که نزدیک مرز هستند بسپاریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی