مدیران خودروعصر اعتبار

زمان نقل و انتقالات کوتاه و کمتر از نصف روز است؛

مردم برای خرید مسکن مهر فقط به کارگزاری‌ها مراجعه کنند

عصر ساختمان- مدیر عامل شهر جدید پرند گفت: مردم برای نقل و انتقالات مسکن مهر پرند هیچگونه هزینه ای به دلالان بازار مسکن ندهند.

مردم برای خرید مسکن مهر فقط به کارگزاری‌ها مراجعه کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی اکبرطاهری در گفتگوی خبری اعلام کرد: برخی از سودجویان بازار مسکن از نداشتن آگاهی مردم در نقل و انتقالات مسکن مهر سو استفاده می کنند و از آنها پول دریافت می کنند.

    وی تصریح کرد: در یکسال گذشته در شهر جدید پرند ،کارگزاری درخصوص نقل و انتقالات مسکن مهر و مشکلات مردم ایجاد کردیم تا مردم بتوانند بدون هیچگونه مشکلی اقدام به داد و ستد کنند.

    طاهری در خصوص نقل و انتقالات در فروش مسکن مهر گفت: ما کارگزاری در خود مسکن مهر پرند از یکسال گذشته راه انداختیم و امروز هزار واحد به شکل نقل و انتقالات به صورت قطعی انجام شده است.

    وی افزود: به مردم توصیه می کنم فقط به کارگزاری ها مراجعه کنند زیرا استعلام فقط از طریق کارکنان انجام می شود و سند در شرکت عمران شهرهای جدید ثبت می شود.

    طاهری تاکید کرد: زمان نقل و انتقالات بسیار کوتاه و کمتر از نصف روز است و هیچ هزینه ای ندارد.

    مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به 4 خطه کردن قطار حومه گفت: مترو پرند به شهرداری تهران واگذار شده و اکنون مترو از شهر آفتاب به فرودگاه امام شروع به ساخت کرده و ما آماده هستیم از منابع داخلی شرکت که از اراضی زمین ما است پرداخت کنیم تا مشکلاتی که در مسیر فرودگاه امام (ره) به شهر پرند است مرتفع شود.

    وی افزود: علاوه بر مترو ، قطار حومه ای شهر تهران هم در شهر پرند وجود دارد که از ایستگاه راه آهن تهران به اسلامشهر و شهر پرند می رسد که وزیر راه و شهرسازی دستور داد 4 خطه شود و 50 درصد هزینه را شرکت عمران پرند پرداخت کند.

    طاهری درباره واحدهای فاقد متقاضی نیز گفت: ما 7 هزار واحد متقاضی با پیشرفت 30 درصد به بالا داشتیم که با اعلام فراخوان و حذف شرط برای دریافت واحدها ، 10 هزار نفر مراجعه کردند و در حال پالایش هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو