مدیران خودروعصر اعتبار

ستاره باران آسمان رویای بی خانمان های چابهار

عصر ساختمان- بی خانمان های چابهار که شب ها در خیابان از فرط خستگی روزانه تن به سیمان سخت سپرده و به خواب می روند، چهارشنبه شب سرپناهی شبانه یافتند تا در بستری نرم و با غذایی گرم آسمان رویایشان ستاره باران شود.

ستاره باران آسمان رویای بی خانمان های چابهار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مرکز سرپناه شبانه ویژه مردان در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان چابهار مورد بهره برداری قرار گرفت.
    علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این آیین اظهار کرد: شناسایی آسیب های اجتماعی و درمان افراد آلوده به مواد مخدر یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است که در این زمینه ترک اعتیاد کودکان از اولویت های نخست این برنامه است.
    وی بیان کرد: سرپناه شبانه یکی از مراکزی است که افراد فاقد سرپرست، معتاد به مواد مخدر و متکدیان شب را در آنجا سپری می کنند و از غذای گرم، حمام و امکانات رفاهی بهره مند می شوند.
    وی گفت: سالم سازی کودکان و زنان معتاد به مواد مخدر در اولویت است تا به جامعه و آغوش گرم خانواده بازگردند.
    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد : افرادی که در قالب سازمان های غیردولتی برای ترک اعتیاد و جلوگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند مورد حمایت های لازم قرار می گیرند.
    وی افزود: در مراکز سرپناه شبانه علاوه بر ارائه خدمات، افراد مراجعه کننده پس از انجام مشاوره و تشویق و ترغیب، در صورت تمایل به مراکز فنی و حرفه ای معرفی و برای اشتغال آنان فکر اساسی می شود.
    ربیعی گفت: علاوه بر مرکز سرپناه شبانه مردان، اقدامات لازم برای راه اندازی مرکز ویژه زنان نیز در حال پیگیری است.
    به گزارش ایرنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر، چابهار و سراوان در مجلس شورای اسلامی و شماری از معاونان استاندار و مدیران کل استانی روز چهارشنبه به چابهار سفر کرده است.
    وی قرار است طرح توسعه تخت های آی سی یو بیمارستان امام علی (ع) چابهار با 15 تخت را افتتاح کند.
    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خانواده شهید عمر ملازهی از شهدای مدافع حرم نیکشهر در چابهار تجلیل کرد و دیدارهایی با مردم و امام جمعه اهل سنت چابهار داشت.
    همچنین در نشستی با تشکل های کارگری و کارفرمایی مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد
    ربیعی در سفر دو روزه خود به استان سیستان و بلوچستان علاوه بر چابهار به شهرستان ایرانشهر نیز سفر و از کارخانه بافت بلوچ این شهرستان دیدن خواهد کرد.
    چابهار در 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان واقع شده است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو