مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت قطعی آپارتمان نوساز در تهران

عصر ساختمان- با گرم شدن تدریجی موتور معاملات آپارتمان مسکونی در شهر تهران از ابتدای سال جاری تاکنون بسیاری از سازندگان و مالکانی که طی سال گذشته به دلیل رکود معاملات مسکن فایل املاک خود را از بازار بیرون کشیده بودند با مناسب دیدن فضای بازار و مشاهده نشانه‌های پیش رونق حوزه معاملات، دوباره به بازار بازگشته‌اند.

قیمت قطعی آپارتمان نوساز در تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، این فایل‌ها از سوی دو دسته از مالکان راهی بنگاه‌های املاک شده‌اند. دسته اول مالکانی هستند که به دنبال تبدیل به احسن کردن آپارتمان مسکونی خود هستند و قصد دارند از طریق فروش ملک فعلی خود با یک قیمت مناسب متراژ آپارتمان یا محله مسکونی خود را ارتقا دهند. دسته دوم آپارتمان‌ها نیز متعلق به گروهی از سازنده‌ها و بسازبفروش‌هایی است که با ظهور نشانه‌های خروج بازار مسکن از رکود سعی دارند واحدهای مسکونی تکمیل شده خود را بفروشند و با استفاده از تسهیلات جدید پروژه ساخت وساز جدید خود را کلید بزنند.

    در حال حاضر مطابق آخرین گزارش رسمی منتشر شده از سوی بانک مرکزی متوسط قیمت خرید و فروش هر مترمربع آپارتمان مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های املاک شهر تهران در مردادماه معادل 4 میلیون و 280 هزار تومان بوده است. همچنین در مردادماه تعداد معاملات خرید و فروش آپارتمان‌های مسکونی در تهران به 17 هزار فقره رسیده که نسبت به تیرماه بالغ بر 30 درصد رشد داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی