مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری آزمون نظام مهندسی با ۲۲۴ داوطلب در ایرانشهر

عصر ساختمان- مدیرکل‌ راه‌ و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی با ۲۲۴ داوطلب پایان هفته جاری در ایرانشهر برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون نظام مهندسی با ۲۲۴ داوطلب در ایرانشهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس،  ایوب کرد گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در روزهای11 و 12 شهریور 95 به صورت سراسری در کل کشور برگزار می‌شود، این آزمون در حوزه اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب استان با تعداد 224 نفر داوطلب خانم و آقا در روزهای پنجشنبه (صبح و بعدازظهر) و جمعه (صبح) به مدت دو روز در محل دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار خواهد شد.

    رئیس اداره نظام مهندسی ایرانشهر افزود: آزمون نظام مهندسی صبح روز پنجشنبه با 127 نفر داوطلب در رشته‌های کارشناسی نظارت معماری، نظارت عمران، کاردان معماری، کاردان عمران و کاردانی تاسیسات در عصر پنج شنبه با 42 نفر داوطلب در رشته‌های اجرا عمران، اجرا معماری و در صبح جمعه با 55 نفر داوطلب در رشته‌های تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، محاسبات عمران، طراحی معماری به پایان می‌رسد.

    وی از همکاری سازمان سنجش آموزش کشور و مسئولان دانشگاه ولایت واحد ایرانشهر که در طراحی سوالات و برگزاری و نظارت بر روند آزمون و تصحیح اوراق و اعلام نتایج تقدیر تشکر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی