مدیران خودروعصر اعتبار

۱۰ هتل برتر ایران را بشناسیم

عصر ساختمان: تجربه اقامت در یک قصر کلاسیک حد فاصل میان جنگل و دریا همراه با منظره ای نفس گیر و دل انگیز را می توانید با اقامت در هتل تاریخی و چهار ستاره پارسیان آزادی رامسر لمس کنید.

۱۰ هتل برتر ایران را بشناسیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶:۰۰
  • هتل بزرگ رامسر
  • هتل بزرگ شیراز
  • هتل عباسی اصفهان
  • هتل هایت خزر
  • هتل درویشی مشهد
  • هتل اسپیناس پالاس تهران
  • 10 هتل برتر ایران را بشناسیم
  • هتل پارس تبریز
  • هتل آزادی تهران
  • هتل قصر طلایی مشهد

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، نام 10 هتل برتر ایران به شرح زیر میباشد:

1. هتل بزرگ رامسر
تجربه اقامت در یک قصر کلاسیک  حد فاصل میان جنگل و دریا همراه با منظره ای نفس گیر و دل انگیز را می توانید با اقامت در هتل تاریخی و چهار ستاره پارسیان آزادی رامسر لمس کنید. این هتل موزه یکی از معدود هتل هایی است که در فهرست ثبت آثار ملی قرار گرفته است که تحت نظر مجموعه گروه هتل های پارسیان می باشد. هتل آزادی رامسر دارای دو هتل قدیم و جدید است که هتل قدیم در سال 1312 در 3 طبقه و هتل جدید در سال 1337 در 3 طبقه ساخته شده است. این هتل دارای 152 باب اتاق و سوئیت با چشم انداز جنگل و دریا و با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی مناسب می باشد. هتل آزادی در قلب شهر رامسر قرار گرفته است به همین دلیل دسترسی به جاذبه های دیدنی و طبیعی شهر و دیگر مناطق شهر از هتل بسیار آسان می باشد.


2. هتل قصر طلایی مشهد
هتل پنج ستاره قصر طلایی یکی از زیباترین و لوکس ترین هتل های خاورمیانه در مشهد می باشد. این هتل به دلیل معماری چشمگیر، اشراف داشتن به حرم مطهر امام رضا  (ع)، قیمت مناسب، سرویس و خدمات مطابق با استانداردهای بین المللی، قیمت مناسب، محیط آرام و همینطور دسترسی آسان به برخی جاذبه های گردشگری همچون آرامگاه نادر، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مراکز خرید و مسجد گوهر شاد، طرفداران بسیاری در میان مسافران مشهد دارد. هتل قصر طلایی با 20 طبقه و 610 باب واحد اقامتی با دکوراسیون متنوع که با چشم انداز دلنوازی از حرم ثامن الحجج (ع) از پنجره های اتاق های رو به حرم همراه می شود، خاطره ای توصیف ناپذیر را به همراه امنیت و آسایش در طول مدت اقامت برای میهمانان خود خلق می نماید.


3. هتل پارس تبریز
این هتل شگفت انگیز و فوق العاده با نمایی تمام شیشه ای یکی از بهترین هتل های ایران در بام شهر تبریز می باشد که در بهمن ماه سال 1380 افتتاح شده است. این هتل از مجموعه گروه های هتل پارس می باشد و یکی از بهترین گزینه های اقامتی در شهر تبریز می باشد. شما در حین اقامت در این هتل می توانید از محیط آرام، دلنشین، بهترین شرایط آب و هوایی و همینطور اتاق های بزرگ و شیک هتل همراه با چشم انداز بینظیر از پارک ائل گلی لذت ببرید. برج اصلی این هتل شامل 17 طبقه، 180 باب اتاق و رستوران گردان می باشد. رستوران گردان هتل با منظره ای چشم نواز و غذاهای متنوع فرنگی با طعمی لذیذ، همواره آماده پذیرایی از میهمان عزیز این هتل می باشد. پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه، پارک آبی هلیا، عمارت کلاه فرنگی، رودخانه مهران، مسجد کبود و بازار تبریز از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل می باشند. بدون شک شما با اقامت در هتل پنج ستاره ائل گلی پارس خاطراتی به یادماندنی را در ذهن خود ثبت خواهید کرد.


4. هتل لاله کندوان تبریز
تجربه اقامت در جاذبه تاریخی توریستی لوکس با معماری عجیب و خارج از تصور با شرایط آب و هوایی کوهستانی و ییلاقی در بین صخره های طبیعی در دل کوه را فقط در هتل پنج ستاره بین المللی لاله کندوان می توانید داشته باشید. هتل صخره ای لاله کندوان سومین هتل صخره ای جهان با طبیعتی کوهستانی و زیبا می باشد که در قلب روستای تاریخی کندوان قرار دارد. این روستا قدمتش به قرن هفتم هجری برمی گردد. این هتل دارای 40 کرانه (اتاق سنگی طبیعی) به همراه جکوزی و کلیه خدمات رفاهی مدرن می باشد. هتل همچنین 40 کیلومتر با تبریز فاصله دارد. یکی از ویژگی های خاص هتل آب لوله کشی آن است که یکی از بهترین آب معدنی های ایران، آب معدنی کندوان می باشد و برای امراض کلیوی بسیار مفید است. هتل لاله کندوان در نوع خود بینظیر است و به همین دلیل همواره طرفداران زیادی را از سرتاسر جهان به خود مجذوب می کند.


5. هتل اسپیناس پالاس تهران
هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس، شیکترین و بزرگترین هتل تهران با معماری مدرن و بینظیر می باشد که در بهترین منطقه تهران، روی تپه های مرتفع سعادت آباد در آبان ماه 1394 افتتاح شده است. این هتل از مجموعه هتل های اسپیناس می باشد. هتل دارای 20 طبقه با 400 باب اتاق و سوئیت لوکس با طراحی داخلی فوق العاده و مجهز به تمامی امکانات رفاهی روز می باشد. هتل لوکس و زیبای اسپیناس پالاس با ارائه امکانات خاص و ویژه و خدماتی که در نوع خود بینظیر است، آماده پذیرایی از میهمانان گرامی خود می باشد.


6. هتل هایت خزر
هتل هایت یا پارسیان آزادی خزر یکی از زیباترین و بهترین هتل های پنج ستاره ساحلی آبهای نیلگون دریای خزر در شهر چالوس می باشد که در دهه 50 توسط گروه هتل های معروف هایت ساخته شده است. دور تا دور این هتل را جنگل های هیرکانی مازندران احاطه کرده اند. وقتیکه از درب ورودی این هتل وارد می شوید پس از گذر از جاده خارق العاده جنگلی به دریا می رسید. هتل دارای 174 باب اتاق و سوئیت با چشم اندازی بسیار زیبا از دریا و جنگل می باشد. قرار گرفتن بین جنگل و دریا، بهترین شرایط آب و هوایی، دسترسی آسان به شهر چالوس و نمک آبرود ویژگی های خاص و متفاوت این هتل می باشند.


7. هتل بزرگ شیراز
هتلی پنج ستاره با نمایی کشتی مانند بر فراز کوه ها با چشم اندازی بینظیر از شهر شیراز که در حال حاضر یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های جنوب کشور می باشد. این هتل در سال 1392 با  14 طبقه و 158 باب اتاق با دید کامل از شهر شیراز ساخته شد. نزدیکی به جاذبه های گردشگری چون دروازه قرآن، باغ ارم و جهان نما، تخت جمشید، مقبره حافظ و سعدی و همینطور دسترسی آسان به فرودگاه و شاهراه های اصلی شهر از مزایای این هتل محسوب می شود. شما در حین اقامت در این هتل می توانید از خدمات متفاوتی مثل استخر با نمای پانوراما از شهر شیراز، بزرگترین رستوران گردان ایران لذت ببرید.


8. هتل درویشی مشهد
این هتل پنج ستاره، از معروفترین هتل های لوکس و مدرن مشهد می باشد که به دلیل معماری منحصر به فرد، بالاترین استانداردهای کیفی و نزدیکی به حرم امام رضا (ع) طرفداران بسیاری دارد. هتل درویشی با 20 طبقه، یکی از بلندترین ساختمان های اقامتی مشهد و بزرگترین هتل آتریوم کشور با سطح شیشه ای می باشد که در سال 1390 افتتاح گردیده است. هتل دارای 223 اتاق با مدل های متنوع اقامتی مانند اتاق های رویال، فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP می باشد. رفاه و امنیت میهمانان، سهولت در دسترسی به امکانات مورد نیاز آنان، تنوع در انتخاب خدمات و فضاهای اقامتی در هتل مجلل و شیک درویشی مشهد برای داشتن اقامتی به یاد ماندنی در نظر گرفته شده است.


9. هتل عباسی اصفهان
اقامت در کاروانسرایی تاریخی سنتی در قلب شهر اصفهان را با هتل عباسی می توانید تجربه کنید. این هتل یکی از جاذبه های توریستی ایران است. همچنین کهن ترین و لوکس ترین هتل اصفهان با معماری باشکوه ایرانی عصر صفوی به شمار می رود. بنای اصلی هتل در سال 1128 به دستور شاه سلطان حسین صفوی برای پیشکش به مادرش ساخته شده و بعدها در سال 1345 تبدیل به هتل کنونی شده است. هتل عباسی دارای 231 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان می باشد. اتاق های هتل دور تا دور حیاط هتل و حوض فیروزه ای رنگش قرار گرفته اند و رو به حیاط هتل، تراس و پنجره دارند. هر اتاق هتل معماری منحصر به فرد خود را دارد. اشراف به اکثر جاذبه های تاریخی شهر اصفهان، مجهز بودن به خدمات و امکانات رفاهی مدرن از مزایای این هتل محسوب میشوند.


10.هتل آزادی تهران
این هتل پنج ستاره با قدمتی طولانی در عرصه هتلداری مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا، بی شک بهترین، محبوبترین و مجلل ترین هتل کشور و تهران می باشد. هتل پارسیان آزادی به دلیل واقع شدن در منطقه ای خوش آب و هوا و چشم اندازی بینظیر از شهر تهران از موقعیت ویژه ای برخوردار است و طرفداران بسیاری دارد. هتل آزادی یا هایت سابق از سال 1370 تحت نظر گروه هتل های پارسیان فعالیت می کند. هتل دارای 475 باب واحد اقامتی همراه با دکوراسیون و طراحی فوق العاده زیبا در 26 طبقه مشرف به رشته کوه های البرز و شهر زیبای تهران می باشد و فضایی آرامش بخش و دلنشین را برای میهمان عزیز خود فراهم می آورد. دسترسی آسان به شریانهای اصلی و ارتباطی شهر پر ترافیک تهران بزرگترین امتیاز این هتل است که نمی شود آن را نادیده گرفت.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو