مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت حدود ۲ میلیون واحد مسکن مهر در کشور به پایان رسید

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: از مجموع ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار واحد مسکونی که از ابتدای ساخت مسکن مهر قرارداد ساخت آنها منعقد شده، احداث یک میلیون و ۹۱۵ هزار واحد به اتمام رسیده است.

ساخت حدود ۲ میلیون واحد مسکن مهر در کشور به پایان رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری همزمان از سه هزار واحد مسکن مهر استان کرمان در شهرستان سیرجان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد نیز یک میلیون و 750 هزار واحد به اضافه سه هزار واحد که امروز افتتاح کردیم به بهره برداری رسیده است.
    وی به ساخت 477 مدرسه، 425 مسجد و 57 کلانتری برای مسکن های مهر افتتاح شده اشاره کرد و گفت: پنج درصد این امکانات آماده شده است.
    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: 2 هزار مسکن مهر فاقد متقاضی و 15 هزار میلیارد ریال سرمایه این واحدها معطل بود که دولت برای خروج مسکن از رکود بخشی از شرایط را برداشت.
    وی بیان کرد: امیدواریم با تلاش های دولت، رکود حاکم بر مسکن کاهش و این بخش رونق بهتری بگیرد.
    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در سایت مسکن مهر نجف شهر سیرجان کلید یک واحد مسکونی را به صورت نمادین به مالک آن تحویل داد.
    2 هزار و 240 واحد از سه هزار واحد مسکن مهر که امروز (سه شنبه) در استان کرمان افتتاح شد، مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در شهرستان های کرمان، سیرجان، رفسنجان، زرند، بافت و شهربابک است.
    510 واحد نیز مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر و 250 واحد مربوط به بافت های فرسوده هستند.
    یکهزار و 500 میلیارد ریال برای ساخت این سه هزار واحد مسکونی هزینه شده که 700 میلیارد ریال این اعتبارات از تسهیلات بانکی و بقیه آن آورده مردم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی