مدیران خودروعصر اعتبار

رزرو بی‌واسطه‌ هتل‌های کیش

عصر ساختمان- تابستان فصل رهایی از درس و امتحانات برای دانش‌آموزان و دانشجویان است. اکثر خانواده‌ها برنامه‌ سفر خود را با برنامه‌ درسی فرزندانشان هماهنگ می‌کنند.

رزرو بی‌واسطه‌ هتل‌های کیش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، به نقل از جاباجا، در ماه شهریور سفرهای تابستانی هم رنگ و بویی دیگری می‌گیرد، چرا که خانواده‌ها در حال برنامه‌ریزی برای گذراندن تعطیلات و سفر برای ماه پایانی تابستان هستند. یک مسافرت مملو از آرامش نیازمند انتخاب مقصدی مناسب، فراهم کردن ابزار سفر و در نهایت رزرو هتل و یا اقامتگاهی دنج و راحت است.

    گاهی پیش می‌آید قیمت هتل‌ها در بازه‌ زمانی تعطیلات تابستانی و به‌ خصوص در روزهای اوج سفر افزایش یابد و گاهی نیز با کمبود مکان‌های اقامتی همراه است که این مسئله‌ آن دسته از مسافرانی که بدون در نظر گرفتن شرایط به سفر می‌روند را دچار سردرگمی و مشکل می‌کند و حتی ممکن است نتوانند اقامتگاه مناسبی برای استراحت در شهر مقصد، پیدا کنند و با مشکلات متعددی مواجه شوند.

    جزیره‌ کیش یکی از مناطقی است که در ماه پایانی تابستان خواهان زیادی دارد و ممکن است به دلیل اوج سفرهایی که به این جزیره می‌شود، مراجعه حضوری برای رزرو هتل جوابگو نباشد. بهترین روش در چنین زمان‌هایی برای تهیه‌ نیازهای سفر به این جزیره‌ زیبا، استفاده از فضای آنلاین است چرا که خرید آنلاین، فرآیندهای دشوار گذشته را به روالی آسان و مطمئن تبدیل کرده و مسافران، دیگر نیازی به صرف هزینه‌ و زمان اضافی برای رزرو هتل ندارند و می‌توانند سفر خود را آن طور که دوست دارند،  برنامه‌ریزی کنند.

    سامانه‌ جاباما معتبرترین سامانه‌ رزرو هتل‌های کیش و شهرهای سراسر کشور است که امکان دست‌یابی به موثق‌ترین اطلاعات از هتل‌ها و مراکز اقامتی را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه برای کاربر فراهم می‌کند و مسافرانی که علاقه‌مند به سفر در ماه پایانی تابستان هستند، می‌توانند با خیال آسوده به این سایت مراجعه کرده و هتل‌ خود را در شهر مقصد رزرو کنند.

    با ورود به جاباما دات آی آر، با سایتی مواجه می‌شوید که از لحاظ طراحی و فناوری‌های به کار رفته، بسیار زییا و به‌روز طراحی شده، اما فقط ظاهر این سایت نیست که چشم را می‌نوازد، سایت از نظر رابط کاربری و چینش قسمت‌ها هم بسیار ماهرانه طراحی شده، به طوری که در یک نگاه شما متوجه می‌شوید چگونه می‌توانید از خدمات از آن استفاده کنید. مجبور نیستید که یک فهرست بسیار طولانی از هتل‌ها را بخوانید و به دشواری انتخاب کنید، با استفاده از ابزار انتخاب گزینه‌های مورد نظر اقامت، فهرستی از هتل‌هایی را که می‌توانید در آن‌ها اتاق رزرو کنید، می‌بینید. بعد می‌توانید بسته به بودجه‌ خود، نسبت به رزرو هتل‌ کیش، یا هر شهری که قصد اقامت در آن را دارید اقدام کنید.

    در این سایت مجموعه‌ای کامل از جزئیات و اطلاعات بهترین هتل‌ها، مراکز اقامتی و جاذبه‌های گردشگری با امکان رزرو، مقایسه‌ی قیمت‌ها، مقایسه‌ هتل‌ها و مراکز اقامتی و نقد و بررسی نظرات مسافران فراهم شده است تا شما بتوانید متناسب با نیاز و سلیقه‌ خود، بهترین انتخاب را برای سفری دل‌انگیز، ایمن و راحت داشته باشد و تمام عیار سفر کنید.

    جاباما توانسته بخش بزرگی از نیاز مسافران را در رزرو هتل تامین کند به طوری‌که کاربران در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند با مراجعه به این سایت با پرداخت الکترونیک، رزرو قطعی خود را انجام دهند و واچر (اقامت‌نامه) هتل را بلافاصله دریافت کنند. می‌توانید همین حالا با ورود به www.jabama.ir یکی از مقاصد خود را در فرآیند رزرو آنلاین هتل بررسی کنید و دیگر نیازی به مراجعه به آژانس‌ها نداشته ندارید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو