مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت آپارتمان در محله گیشا

عصر ساختمان- بر اساس داده‌های سامانه اطلاعات بازار املاک ایران، هر متر مربع آپارتمان مسکونی طی یک ماه اخیر در محله گیشا بین ۶ تا ۵/ ۸ میلیون تومان معامله شده است. به گزارش «دنیای اقتصاد» محله گیشا یا کوی نصر در غرب تهران (محدوده منطقه ۲ شهرداری تهران)‌ واقع شده که از شرق به بزرگراه شهید چمران، از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله، از شمال به بزرگراه شهید حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد محدود می‌شود.

قیمت آپارتمان در محله گیشا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، خیابان اصلی محله گیشا موسوم به «نصر» با طول تقریبی 5/ 1 کیلومتر بزرگراه جلال آل احمد را به‌صورت مستقیم به بزرگراه حکیم متصل می‌کند.

    وجود بوستان گفت‌وگو به وسعت بیش از 144 هزار مترمربع در ضلع شرقی گیشا و نیز برج میلاد و محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری در این محله از امتیازاتی است که موجب افزایش تمایل برای سکونت در این محله می‌شود. مجموعه‌های کوی دانشگاه تهران، پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس نیز در نزدیکی این محله قرار دارند. قیمت قطعی آپارتمان در معابر گوناگون محله گیشا به تناسب مرغوبیت متفاوت است. اگرچه املاک با سن بنای بیشتر در برخی از معابر فرعی گیشا زیر 6 میلیون تومان نیز به فروش رفته است، اما اغلب آپارتمان‌های مسکونی در بازه قیمتی 6 تا 5/ 8 میلیون تومان قرار دارد. البته قیمت زمین در این محله طبعا از قواعد قیمت‌گذاری املاک مسکونی تبعیت نمی‌کند و بر اساس سامانه اطلاعات بازار املاک ایران، بعضا تا 5/ 12 میلیون تومان نیز معامله شده است. بررسی قیمت‌های پیشنهادی فایل‌های عرضه شده در این محله نیز نشان دهنده نقش پررنگ سن بنا در قیمت نهایی آپارتمان است. بسیاری از فایل‌های زیر قیمت در این محله با وجود برخورداری از پارکینگ و انباری، تنها به دلیل سن بیشتر بنا با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به نرخ میانگین هر مترمربع آپارتمان در گیشا معامله شده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی