مدیران خودروعصر اعتبار

فروشندگان مسکن در به در به دنبال مشتری هستند

عصر ساختمان:از سوی دیگر، افزایش وام مسکن در چندماهه گذشته هم نتوانسته تغییری را در متقاضیان ایجاد کند و همچنان خریداران نسبت به بازار مسکن مقاومت نشان می دهند.

فروشندگان مسکن در به در به دنبال مشتری هستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، با وجود هیاهوی بازار ارز و تغییرات قیمتی که در این بازار به وجود آمده، بازار مسکن همچنان به روال قبل درگیر رکود است و شرایطی به وجود آمده که فروشندگان مسکن که زمانی قیمت ها را به روز تعیین می کردند، در به در به دنبال مشتری هستند و حاضرند قیمت ها را به طور ناباورانه ای کاهش دهند. قیمت آپارتمان هایی که زمانی بیش از 500 میلیون تومان به فروش می رسید، امروزه به شدت کاهش یافته و به حدود 400میلیون تومان رسیده است. از سوی دیگر، افزایش وام مسکن در چندماهه گذشته هم نتوانسته تغییری را در متقاضیان ایجاد کند و همچنان خریداران نسبت به بازار مسکن مقاومت نشان می دهند.

    یک واحد آپارتمان 62متری در پونک - بلوار عدل با عمر 5 ساله 2 دوخوابه با امکانات به نرخ 315 میلیون تومان به فروش می رسد و در خواجه نظام واحدی 63 متری لوکس با امکانات، طبقه دوم و عمر 5 ساله 230میلیون تومان قیمت گذاری شده است. همچنین در محدوده سعادت آباد - بلوار فرهنگ واحدی 63متری بدون پارکینگ بازسازی شده هر مترمربع 5 میلیون و 600 هزار تومان قیمت گذاری شده و در جنت آباد، ایرانپارس-شقایق آپارتمانی 64 متری دوخوابه، بازسازی شده 215 میلیون تومان فروخته می شود. واحد دیگری با متراژ 65 متر در خیابان خواجه عبدالله با امکانات 320 میلیون تومان به فروش می رسد و در بلوار فردوس - شقایق جنوبی یک دستگاه آپارتمان 65 متری دوخوابه با پارکینگ و انباری، 220 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. در نارمک خیابان گلستان هم واحدی 64 متری 150 میلیون تومان فروخته می شود و آپارتمانی در هفت تیر با متراژ 80 متر یک خوابه و با عمر 20 ساله هم 205 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو