مدیران خودروعصر اعتبار

استفاده از نتایج سرشماری نفوس و مسکن امسال در تدوین برنامه ششم توسعه

عصر ساختمان- استاندار یزد با اشاره به ضرورت اجرای دقیق و سریع سرشماری نفوس مسکن در استان، خواستار استفاده از نتایج حاصل از سرشماری نفوس مسکن امسال در تدوین برنامه ششم توسعه شد.

استفاده از نتایج سرشماری نفوس و مسکن امسال در تدوین برنامه ششم توسعه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، «سیدمحمد میرمحمدی» در جلسه ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان با اشاره به ضرورت آماربرداری سریع،‌ دقیق و شفاف،‌ اظهار کرد: نتایج آماربرداری در تدوین برنامه ششم توسعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    وی نتایج حاصل از آمارگیری را پایه و اساس برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای استان دانست و خاطرنشان کرد: دست‌اندرکاران سرشماری نفوس و مسکن، پیش از تدوین برنامه‌های مجلس شورای اسلامی، نسبت به تهیه نهایی آمار اقدام کنند.

    میرمحمدی با اشاره به وجود بسترهای مناسب الکترونیکی در استان، گفت: استفاده از شبکه‌های اینترنتی، از جمله راهکارهای موثر و مطمئن در راستای رسیدن به آمار و اطلاعات دقیق است.

    وی در خصوص مشکل تأمین وسایل نقلیه برای سرشماری در استان، افزود: از آن‌جایی که برای برخی دستگاه‌های استان امکان تأمین خودرو برای طرح سرشماری وجود ندارد، برنامه‌ریزی برای تأمین خوردهای مورد نیاز سرشماری در دستور کار مسئولان هماهنگی سرشماری استان قرار گیرد.

    استاندار با تأکید بر اهمیت بالا بودن کیفیت کمی و کیفی سرشماری، تصریح کرد: جلسه هماهنگی به‌منظور بررسی راهکارهای ارائه خدمات مناسب برای اجرای هرچه بهتر سرشماری تشکیل شود.

    «حمیدرضا نصیری‌زاده» رئیس سازمان برنامه و بودجه استان هم در این جلسه با اشاره به این‌که هر پنج سال یک مرتبه سرشماری انجام می‌شود، اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود که پرسش مهر به سرشماری اختصاص پیدا کند.

    وی با اشاره به ضرورت دقت و کیفیت در سرشماری، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ کشور و استان بر اساس نتایج سرشمارس نفوس مسکن انجام می‌شود.

    نصیری‌زاده هزینه‌های در نظر گرفته شده برای اجرای طرح سرشماری نفوس مسکن در استان یزد را محدود دانست و یادآور شد: دست‌اندرکاران از امکانات موجود برای برگزاری هرچه بهتر این سرشماری استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار