مدیران خودروعصر اعتبار

تسهیلات مسکن به بیش از ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد روستایی رسید

عصر ساختمان- معاون بنیاد مسکن گفت: روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تقویت شده و تاکنون به بیش از ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن روستایی پرداخت شده است.

تسهیلات مسکن به بیش از ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد روستایی رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید جودی معاون بازسازی مسکن روستایی با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت پروژه‌های مسکن روستایی در بسیاری از روستاهای کشور سرعت بسیار خوبی پیدا کرده است گفت: در صورت همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات ما شاهد بهبود و تقویت و همچنین تسریع در اجرای  پروژه‌های مسکن روستایی در بسیاری از بخش ها خواهیم بود که‌ این یک گام بزرگ در تکمیل پروژه‌های مسکن روستایی به شمار می رود.

    وی افزود: طبق آخرین آمارهای اعلام شده تسهیلات مسکن روستایی 350 میلیون تومانی از ابتدای ابلاغ آن در اسفندماه سال گذشته از بانک مسکن در حال پرداخت است.

    جودی بیان کرد: تاکنون مبلغ 39 هزار و 935 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت 18 هزار و 876 واحد مسکن روستایی در قالب 17 هزار و 768 قرارداد منعقده،  پرداخت شده است.

    معاون مسکن روستایی تصریح کرد: سقف تسهیلات مسکن روستایی، یک‌بار در سال 1401 از 100 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی به 200 میلیون تومان و بار دیگر در سال 1402 از 200 میلیون تومان به 350 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی افزایش یافته است.

    وی یادآور شد: همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی زمینه ساز افزایش مهاجرت معکوس و همچنین رونق در صنعت گردشگری روستایی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی