مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار آوج تاکید کرد:

لزوم اهتمام شهرداران در نظارت بر ایمن‌سازی و استحکام بنا

عصر ساختمان:فرماندار آوج، شهرستان آوج را از مناطق زلزله‌خیز کشور عنوان کرد و گفت: لازم است شهرداران اهتمام جدی در نظارت بر استحکام بنا، ایمن‌سازی و استفاده از فناوری‌های جدید در ساخت و ساز داشته باشند.

لزوم اهتمام شهرداران در نظارت بر ایمن‌سازی و استحکام بنا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی‌اکبر سلیمانی ظهر امروز در جلسه ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی شهرستان آوج که در جمع مدیران دستگاه‌های این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام فرخنده ربیع‌الاول اظهار کرد: بلایای طبیعی جزء لاینفک طبیعت و جهان هستی است و همان‌گونه که خداوند با اراده و تدبیر خود به جهان لایتناهی نظم بخشیده است، تحولات و تغییرات در طبیعت را نیز باید از رمز و راز سر به مهر خالق هستی دانست.

    وی افزود: پیشرفت علم، تکنولوژی و دستیابی بشر به انواع و اقسام علوم، تنها رمز و راز ذره‌ای از اسرار عالم هستی را نمایان ساخته و انسان با مشاهده هر پدیده طبیعی، نظم و قاعده موجود در پیرامون خود بیشتر پی به عظمت و قدرت معبود برده و بیشتر شکرگزار نعمت‌ها و حتی بلا و مصیبت‌هایش می‌شود.

    فرماندار آوج یادآور شد: وقوع بلایا و حوادث طبیعی جزء حکمت، تقدیر و امتحان الهی است و ما باید در کنار شکر نعمت‌های بی‌شمار خداوند بر بلایا و مصیبت‌ها نیز صبور باشیم و با عقل، درایت و با آموزش‌های لازم تمهید مقدمات و تجهیز امکانات در راستای کاهش خسارات در زمان حوادث تلاش کنیم.

    سلیمانی با اشاره به برخی حوادث طبیعی پرخسارت سالیان گذشته در جهان عنوان کرد: علوم و فنون جدید شاید نتواند جلوی حوادث و بلایای طبیعی را بگیرد ولی به انسان کمک می‌کند تا با ایمن‌سازی محیط زندگی خود و کسب آمادگی‌های لازم در مواجه با چنین حوادثی درصد خسارات و تلفات را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

    وی مانور زلزله در مدارس را به منظور آموزش دانش‌آموزان در مدارس و انتقال مفاهیم به خانواده‌ها را از کارهای خوب و شایسته آموزش و پرورش و هلال احمر دانست و اضافه کرد: این‌گونه آموزش‌ها باید در طول سال در مدارس استمرار داشته باشد و کارکنان ادارات و آحاد مردم را نیز زیر پوشش آموزش‌های لازم قرار دهد.

    فرماندار آوج همچنین شهرستان آوج را از مناطق زلزله‌خیز کشور عنوان و اشاره کرد: لازم است شهرداران اهتمام جدی در نظارت بر استحکام بنا، ایمن‌سازی و استفاده از فناوری‌های جدید در ساخت و ساز داشته باشند.

    سلیمانی ضمن تقدیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان به منظور مدیریت مطلوب و عالی در رفع مشکلات مسافران و مردم در ایام بارش برف سنگین اخیر، بر آمادگی‌های لازم مدیران و دستگاه‌ها، تجهیز امکانات و نیز مدیریت درست حوادث غیرمترقبه در زمان وقوع تأکید کرد.

    گفتنی است، پس از پایان جلسه رژه خودرویی یگان‌های امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور فرماندار، فرماندهی انتظامی و سپاه، مدیران تعدادی از ادارات شهرستان در شهر آوج صورت گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو