مدیران خودروعصر اعتبار

رفع تصرف اراضی ملی در اهواز به ارزش ۲۳۵ میلیارد ریال

عصر ساختمان- رییس اداره راه و شهرسازی اهواز از رفع تصرف و خلع ید اراضی ملی این شهرستان به مساحت یک هزار و ۷۶۰ مترمربع و ارزش ۲۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

رفع تصرف اراضی ملی در اهواز به ارزش ۲۳۵ میلیارد ریال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا ، ایرج مومنی روز دوشنبه با اشاره به اقدامات به عمل آمده در راستای پیشگیری و مبارزه با پدیده زمین‌خواری و فرهنگ‌سازی در این عرصه بیان کرد: این میزان زمین توسط شخصی تصرف شده بود که با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان از تصرف خارج و به اداره کل راه و شهرسازی استان بازگردانده شد.

    وی به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند.

    رییس اداره راه و شهرسازی اهواز اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف و زمین‌خواری با سامانه تلفن گویای 1656 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی اعلام کنند.

    وی بیان کرد: هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس‌کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود.

    مومنی گفت: با پایش روزانه توسط عوامل یگان حفاطت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان، عرصه بر متصرفان اراضی ملی تنگ شده است.

    پیش از این بیش از سه هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش بیش از 430 میلیارد ریال رفع تصرف شد.

    پورسعیدخلیلی