مدیران خودروعصر اعتبار

داستان‌های عجیب مسکن مهر؛

مدارس بی‌گاز و خانه‌های نیمه‌تمام

عصر ساختمان- هنوز هم که هنوز صاحبان مسکن مهر با اتفاق‌های عجیبی مواجه می‌شوند؛ از نداشتن گاز مدارس گرفته تا تحویل نگرفتن این مسکن‌ها.

مدارس بی‌گاز و خانه‌های نیمه‌تمام
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از اقتصادنیوز، مسکن مهر پروژه‌ای است که در دولت دهم کلید خورد، اما در دولت یازدهم همچنان پرونده‌های آن بسته نشده و مشکلات زیادی در آن به چشم می‌آید. یکی از مشکلاتی که ساکنان مسکن مهر پرند این روزها با آن مواجه هستند، این است که هشت مدرسه موجود در این شهر جدید فاقد هر گونه سیستم گرمایشی هستند و کودکان محصل در این مدارس مشکلات زیادی با سرمای آن دارند.

    در این خصوص علی اکبر طاهری، سرپرست شرکت عمران پرند در یک برنامه‌ای تلویزیونی گفت: لوله‌کشی‌های گاز قبلاً در نقشه نوسازی و مدارس نبود و پیمانکارهای ما طبق جداول و نقشه‌هایی که سازمان نوسازی و مدارس دارند انجام شد، اما بعداً به ما اعلام شد و ما الان پیمانکارهای مورد نظر را گرفته‌ایم و حداکثر تا یک ماه آینده این بحث‌ها انجام می‌شود.

    همچنین مسکن مهر رودهن، پروژه‌ای است که هشت سال پیش کلید خورده اما هنوز برای صاحبانش به سرپناهی تبدیل نشده است.

    به گزارش اقتصادنیوز، یکی از مالکان مسکن مهر رودهن در یک برنامه‌ تلویزیونی گفت: زمانی که ما برای مسکن مهر ثبت‌نام کردیم، نامزد بودیم و اکنون فرزندی سه ساله داریم، اما هنوز هم بلاتکلیف هستیم.

    یکی از این پروژه‌ها حدود چهار سال است که به دلیل تخلف پیمانکار تعطیل شده و 10 ماه از انتخاب اعضای هیئت‌مدیره جدید آن می‌گذرد.

    اسماعیلی، رئیس هیات‌مدیره مسکن مهر دماوند در این خصوص بیان کرد: کارشناسان رسمی دادگستری آمده‌اند که برداشت‌ها را انجام دهند که آنچه مورد اختلاف هیئت‌مدیره جدید و قدیمی است را بررسی کنند.

    از دیگر مشکلات این مسکن‌های مهر قیمت آنهاست و بسیاری از مالکان می‌گویند که هر سال از ما پول می‌خواهند و برخی می‌گویند که قیمت نهایی این پروژه را اعلام کنند تا هر روز به ما یک قیمت را ندهند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی